۳۰ تیر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9810179
T T
۰ نفر
تیم پاس به دنبال مهاجم و دروازه بان تراز اول است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/04/30 ورزش.فوتبال.پاس همدان - تیم فوتبال پاس همدان درادامه فعالیت خود در فصل نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال هم اکنون در صدد جذب مهاجم و دروازه بان تراز اول است.
به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، تاکنون علی نظرمحمدی (دروازه بان )، عباس میر شفیعیان و داریوش میکائیلی در پست دفاع، بابک رضی، علیرضا جلیلی و محمد جواد زارعی در پست هافبک و احمد پاسی در پست مهاجم قرار داد رسمی خود را با این تیم منعقد کرده اند.
باتوجه به منتفی شدن حضور هادی اصغری وبی میلی کادر فنی برای خدمت گرفتن علیرضا عباسفرد، مسوولان این تیم درصدد جذب یک مهاجم آماده و مطرح هستند.
همچنین، جدایی مهدی اسلامی دروازه بان فصل گذشته پاسی ها و بی میلی سامان صفا برای بازگشت به این تیم نیز باعث شده تا این تیم به دنبال جذب یک دروازه بان مطرح باشد.
مهدی واعظی و سوشا مکانی جدی ترین گزینه های دروازه بانی تیم فوتبال پاس محسوب می شوند که شانس حضور مهدی واعظی بیش از سوشا مکانی است.
مصدومیت نادر احمدی و اعتقاد نداشتن کمالوند به بازی ساشا کلونیجا نیز باعث شده تا این تیم در خط دفاعی به دنبال جذب بازیکن جدید باشد.
حضور اکمل هلماتف، پویا سیف پناهی، محسن ربیع خواه و همت عابدین نژاد در تیم پاس مسجل شده است و این بازیکنان هم اینک در تمرین پاس حضور دارند.
هادی بلوری نوین، مصطفی تبریزی، مصطفی یوسف علیزاده، وحید علی آبادی و مسعود رمضانی نیز بازیکنان بومی تیم پاس در فصل جاری هستند.
7520/551/ 575 شماره 016 ساعت 12:35 تمام
۰ نفر