۲۹ تیر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9810154
T T
۰ نفر
مسابقات آموزشکده های فنی کشور در رشته های تیمی/ تیمهای اصفهان، آذربایجان شرقی، کردکوی و گیلان قهرمان شدند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/04/29 ورزش.داخلی.دانشکده فنی ارومیه- تیمهای اصفهان، آذربایجان شرقی، کردکوی و گیلان به ترتیب در رشته های بسکتبال، فوتسال، والیبال و فوتبال بر سکوی قهرمانی بیست و چهارمین دوره مسابقات دانشجویان دانشکده های فنی کشور ایستادند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، در پنجمین و آخرین روز از این رقابتها که در 4 رشته تیمی بسکتبال، فوتسال، والیبال و فوتبال به میزبانی دانشکده فنی شهید بهشتی ارومیه برگزار شد 8 دیدار در مرحله پایانی و رده بندی برگزار شد.
در بسکتبال و در دیدار رده بندی تیم تهران با نتیجه 49 بر 38 از سد تیم اردبیل گذشت و بر سکوی سوم ایستاد، در بازی پایانی اصفهان با نتیجه 77 بر 71 بر سمنان غلبه کرد و مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد.
در فوتسال دیدار پایانی بین تیمهای آذربایجان شرقی و کرمان برگزار شد که این بازی با نتیجه 2 بر یک به نفع آذربایجان شرقی به پایان رسید و این تیم قهرمان شد.
در بازی رده بندی نیز شهرکرد در یک بازی پر گل و با به ثمر رساندن 7 گل در برابر 2 گل یزدیها به مقام سوم رسید.
در رشته والیبال و در دیدار پایانی این مسابقات، تیم کردکوی در سه ست پیاپی بر کرمانشاه غلبه کرد و در مقام قهرمانی ایستاد.
تیم کرمان با همین نتیجه از سد اصفهان گذشت و سوم شد.
در فوتبال دو تیم گیلان و کرمان به عنوان فینالستهای این مسابقات در مقابل هم صف آرایی کردند که نتیجه این بازی 2 بر 1 به نفع گیلان به پایان رسید، در این رشته خراسان رضوی با نتیجه پر گل 8 بر 1 از سد تیم خوزستان گذشت و بر سکوی سوم جای گرفت.
بیست و چهارمین دوره مسابقات ورزش های انفرادی و تیمی دانشجویان آموزشکده های فنی کشور با حضور یکهزار و 700 ورزشکار از 31 استان به میزبانی آموزشکده های شهید بهشتی و شهید قاضی طباطبایی ارومیه برگزار شد.
در رشته های تیمی این مسابقات 870 شرکت کننده در رشته های فوتسال، والیبال، بسکتبال و فوتبال در دانشکده شهید بهشتی ارومیه شرکت داشتند.
این مسابقات از روز شنبه بیست و پنجم تیرماه جاری آغاز و به مدت 5 روز در سالنهای دانشگاه ارومیه، علوم پزشکی، جهاد کشاورزی و زمین چمن فوتبال دانشگاه پردیس نازلو برگزار شد.
ن - م/583 1418 شماره 079 ساعت 19:12 تمام
۰ نفر