۱۷ تیر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9809175
T T
۰ نفر

مدرس فدراسیون جانبازان و معلولین:

۱۷ تیر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9809175
مدرس فدراسیون جانبازان و معلولین: تیراندازی با کمان در عمر کوتاه خود رشد خوبی داشته است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/04/17 ورزش.داخلی.ورزش جانبازان.خراسان جنوبی بیرجند - مدرس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: ورزش تیراندازی با کمان در عمر کوتاه خود رشد خوبی داشته است و ورزشکاران این رشته ایران را صاحب مدال های زیادی کرده اند.
اکرم شعبانی روز جمعه در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی تیراندازی با کمان ویژه جانبازان و معلولین ورزشکار خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این موفقیت ها به واسطه انتقال تجربیات به ورزشکاران آماتور به دست آمده است.
وی گفت: در خراسان جنوبی نیز سه گروه تیرانداز در این کارگاه آموزشی شرکت دارند که گروه نخست شامل افرادی هستند که تاکنون حتی کمان هم بدست نگرفته و تنها به صرف علاقه وارد این دوره آموزشی شده اند.
شعبانی افزود: این افراد به صورت تئوری و عملی شیوه درست کمان به دست گرفتن و حتی تیراندازی را آموختند.
وی گفت: گروه دوم نیز افرادی هستند که به صورت آماتوری تیراندازی می کنند که این افراد به همراه گروه سوم که حرفه ای می باشند، نیاز به کسب دانش و تجربه بیشتر هستند.
شعبانی افزود: اگر چنین کارگاه های آموزشی در بیرجند تکرار شود و علاقه مندان با جدیدت تمرینات خود را دنبال کنند، شانس حضورشان در تیم ملی زیاد خواهد شد.
این کارگاه آموزشی به میزبانی هیات جانبازان و معلولان استان از دیروز آغاز شده است و تا عصر امروز ادامه خواهد یافت.
666/1647 شماره 010 ساعت 11:37 تمام
۰ نفر