۱۴ تیر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9808938
T T
۰ نفر
پناهی: مشغله کاری در فدراسیون کاراته اجازه سفر به یونان را ندارد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/04/14 ورزش.رزمی.کاراته تهران - رییس فدراسیون کاراته در خصوص عدم سفر خود به یونان، گفت: امور روزانه و مشغله کاری در فدراسیون اجازه سفر به یونان را نداد.
سیدعباس احمدپناهی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا، خاطرنشان کرد: قرار بود به همراه تیم جوانان راهی یونان شوم اما به دلیل اینکه تیم های ملی باید به زودی راهی مسابقات آسیایی چین شوند در تهران باقی مانده تا مقدمات سفر را فراهم کنم.
وی افزود: احتمال دارد برای مدت دو روز راهی یونان شوم تا طبق برنامه مذاکراتم را با روسای فدراسیون های آسیایی برگزار کنم.
رییس فدراسیون کاراته ادامه داد: در نشستی که به میزبانی دبی برگزار شد و روسای 9 فدراسیون آسیایی در آن حضور داشتند، مذاکرات خوبی با این روسا داشتم تا شانس خود را برای موفقیت در انتخابات هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا افزایش بدهم.
پناهی در خصوص شرایط تیم های ملی اظهار داشت: تیم جوانان در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و حضور در کاپ جهانی یونان می تواند کادر فنی را با ضعف های احتمالی آشنا سازد.
وی ادامه داد: جوانان ایران در دوره گذشته مسابقات آسیایی در هنگ کنگ با اقتدار قهرمان آسیا شدند و امسال نیز به دنبال تکرار موفقیت های خود هستند.
پناهی در مورد تیم ملی بزرگسالان نیز گفت: این تیم اردوهای خوبی را در کشور پشت سر گذاشت و با برگزاری دیدارهای دوستانه به شرایط آرمانی رسید.
وی در پاسخ به این سوال که تیم ایران شرایط تکرار عنوان قهرمانی را دارد، عنوان کرد: اعضای تیم ملی زیر نظر کادر فنی مجرب به خوبی آماده شده اند و مشکلی برای رسیدن به قهرمانی نخواهند داشت. هرچند نمی توان در ورزش نتایج را پیش بینی کرد اما تیم ایران در آسیا دارای جایگاه ویژه ای است.
گفتنی است ؟ مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در رده های سنی مختلف ماه آینده در چین برگزار می شود و در جریان آن انتخابات هیات رئیسه آسیا نیز به انجام می رسد.
3783/ 3404 شماره 038 ساعت 14:51 تمام
۰ نفر