۳۱ خرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9807708
T T
۰ نفر

یکی از مسوولان بیمارستان کسری:

۳۱ خرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9807708
یکی از مسوولان بیمارستان کسری: سطح هوشیاری حجازی مقداری پایین آمده است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/02/31 ورزش.فوتبال.حجازی تهران - یکی از مسوولان بیمارستان کسری با تکذیب خبر به کما رفتن ناصر حجازی، گفت: وی به دلیل مشکلات تنفسی و کاهش نسبی سطح هوشیاری از جمعه شب در بیمارستان بستری شده است.
حسین زاده روز شنبه در گفت و گو با ایرنا خاطر نشان کرد: ناصر حجازی جمعه شب به بیمارستان منتقل شد و در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر قرار گرفت.
وی افزود: ایشان به دلیل مشکلات تنفسی و کاهش سطح هوشیاری تحت مراقبت های ویژه قرار گرفته است.
حسین زاده در خصوص انتشار اخباری مبنی بر به کما رفتن حجازی عنوان کرد: وی به کما نرفته و کاهش سطح هوشیاری با به کما رفتن متفاوت است.
وی در مورد مشخص شدن شرایط حجازی گفت: پزشک حجازی تا ساعاتی دیگر وی را معاینه کامل خواهد کرد تا نظر نهایی خود را اعلام کند و تا آن زمان نمی توان نظر خاصی در مورد روند درمان ایشان یا زمان ترخیص ارایه کرد.
حسین زاده در مورد استرس وارده بر حجازی در راستای دنبال کردن مسابقات تیم استقلال گفت: استرس برای ایشان خوب نیست و این مساله را در گذشته هم به وی و خانواده اش اعلام کرده ایم.
گفتنی است ؟ ناصرحجازی که از سال گذشته با بیماری سخت دست و پنجه نرم می کند، چند روز قبل نیز در بیمارستان بستری و پس از بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص شد، اما مجددا جمعه شب در این بیمارستان تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت.
3783/1594 شماره 086 ساعت 14:55 تمام
۰ نفر