۳۱ خرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9807663
T T
۰ نفر

خسارت مصدومان دیدار ملوان پرسپولیس پرداخت شد

۳۱ خرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9807663
خسارت مصدومان دیدار ملوان پرسپولیس پرداخت شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/03/31 ورزش.فوتبال.ایران تهران - بیمه ایران خسارات مالی و جانی مصدومان حادثه دیدار برگشت تیم های فوتبال ملوان انزلی و پرسپولیس تهران در فینال رقابت های جام حذفی فوتبال کشور را پرداخت کرد.
به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، در این حادثه که در ورزشگاه تختی انزلی به وقوع پیوست 54 نفر از هواداران دو تیم مصدوم و راهی بیمارستان شدند که از این تعداد 50 نفر به صورت سرپایی مداوا و همان شب از بیمارستان مرخص شدند.
بر اساس این گزارش، چهار نفر دیگر نیز به دلیل شدت جراحات و صدمات وارده بلافاصله در بیمارستان های انزلی و رشت بستری و تحت مداوا قرار گرفتند که درمان سه نفر از آنان تا روز گذشته به طول انجامید و پس از بهبودی کامل از مراکز درمانی فوق مرخص شدند.
تنها مجروح باقی مانده این حادثه که از ناحیه فک و دندان دچار شکستگی شدید شده است، نیاز به جراحی و طول درمان دارد و از این رو معالجاتش تا بهبودی کامل و رفع مصدومیت همچنان ادامه خواهد داشت.
علاوه بر این، خسارات وارده به تاسیسات ورزشگاه نیز در حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری، مدیر کل تربیت بدنی و جمع دیگری از مسوولان استان برآورد شد.
در این حادثه به 2 هزار صندلی، سه تانکر آب، شش جام شیشه و فنس کنار زمین ورزشگاه خساراتی وارد شده است که پس از طی مراحل اداری و بازسازی محل به مسوولان این ورزشگاه پرداخت خواهد شد.
شرکت سهامی بیمه ایران طی قراردادی با سازمان حرفه ای لیگ برتر فوتبال کشور تمامی ورزشکاران، کادر فنی، هواداران فوتبال و تاسیسات ورزشگاه ها در طول برگزاری رقابت های فوتبال لیگ برتر و جام حذفی را تحت پوشش خدمات بیمه ای خود قرار داده است.
2024/1594 شماره 054 ساعت 13:19 تمام
۰ نفر