۲۵ خرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9807112
T T
۰ نفر

میرتاج الدینی مطرح کرد

۲۵ خرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9807112
میرتاج الدینی مطرح کرد اقبال نمایندگان مجلس به گزینه پیشنهادی رییس جمهوری برای وزارت ورزش ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/03/25 سیاسی.ایران.وزیر ورزش و جوانان.مجلس شورای اسلامی تهران- معاون پارلمانی رییس جمهوری با اشاره به معرفی گزینه پیشنهادی رییس جمهوری برای تصدی وزارت ورزش و جوانان به مجلس گفت: با توجه به زمینه های موجود به نظر می رسد آقای سجادی برای تصدی این وزارتخانه بین نمایندگان مجلس از اقبال برخوردار باشد.
محمود احمدی نژاد رییس جمهوری روز سه شنبه در نامه ای به مجلس شورای اسلامی، حمید سجادی را به عنوان گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان معرفی کرد و در عین حال ابهامات و مشکلات فراروی اجرای مصوبه مجلس را یادآور شد.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمد رضا میرتاج الدینی روز چهارشنبه پس از نشست هیات دولت در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: اصل ارائه نامه رییس جمهوری به نمایندگان مجلس شورای اسلامی معرفی ورزش و جوانان بود و اگر ابهاماتی در این زمینه وجود داشته باشد، قابل رفع است.
وی افزود: ما معتقدیم هرکجا که مجلس و دولت با انجام کارهای کارشناسی به بررسی مسایل مورد اعتراض پرداخته اند، فضای تفاهم و تعامل ایجاد شده است.
میرتاج الدینی تصریح کرد: نمونه چنین تعاملات و تفاهم هایی در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها و برنامه پنجم توسعه دیده می شود.
معاون پارلمانی رییس جمهوری با اشاره به این که به منظور آگاهی از دیدگاه های نمایندگان مجلس در مورد معرفی وزیر ورزش و جوانان رایزنی بیشتری خواهد شد.
سیام ** **9129 2026**1568 شماره 026 ساعت 12:28 تمام
۰ نفر