۲ خرداد ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9805412
T T
۰ نفر
ساکت: از باشگاه پاس به کمیته انضباطی فدراسیون شکایت می کنیم ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/03/02 ورزش.فوتبال.سپاهان تهران - مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از تصمیم این باشگاه برای شکایت از تیم پاس به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خبر داد.
محمد رضا ساکت روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: هر چند مسوولان عالی باشگاه پاس همدان اعلام کرده اند که در بیانه آنها درباره باشگاه سپاهان نبوده است اما ما شکایت خود را بزودی تقدیم کمیته انضباطی خواهیم کرد.
وی گفت: مطالب درج شده در بیانیه باشگاه پاس به گونه ای است که در ذهن مخاطبان ، باشگاه سپاهان نیز تداعی می شود از این رو ما چاره ای جز شکایت به کمیته انضباطی در این خصوص نداریم.
ساکت در ادامه گفت: سپاهان باشگاه بزرگی است و به عنوان یک باشگاه حرفه ای تیم اول یا دوم ندارد.
وی تصریح کرد: ما بازی جوانمردانه ای در برابر تیم سایپای کرج انجام داده ایم بنابراین نباید مورد اینگونه انتقادهای ناعادلانه قرار بگیریم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: ما مرجع فوتبال پاک را کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می دانیم از این رو این حق را برای خود محفوظ می دانیم که در خصوص این بیانیه به کمیته انضباطی شکوایه بنویسیم.
وی تصریح کرد: باشگاه سپاهان اظهار نظر اخیر مسوولان عالی باشگاه پاس همدان را که گفته اند منظورشان باشگاه سپاهان نبوده، پذیرفته اند اما این دلیل نمی شود که از حق قانونی خود بگذرند.
1346/ 3404 شماره 096 ساعت 17:46 تمام
۰ نفر