۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9805004
T T
۰ نفر

هفته سی وچهارم لیگ برتر فوتبال ؟

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9805004
هفته سی وچهارم لیگ برتر فوتبال ؟ انگیزه های مشترک ملوان و صبا ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/02/30 ورزش.فوتبال.لیگ برتر.ایران بندر انزلی- دو تیم ملوان بندر انزلی و صبای قم در هفته سی و چهارم مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران عصر جمعه با انگیزه ها ی مشترک رو در روی هم قرار می گیرند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، این دیدار در ورزشگاه تختی بندر انزلی در حالی برگزار خواهد شد که ملوان بندر انزلی در پایان هفته سی و سوم با 45 امتیاز در رده هشتم جدول و صبا نیز با 41 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفته اند.
دو تیم با یک انگیزه مشترک پا به چمن ورزشگاه تختی بندر انزلی می گذارند و آن کسب پیروزی در آخرین دیدار لیگ برتر دهم است.
ملوان علاوه بر این انگیزه و خوشحال کردن هواداران خود،می خواهد با بردن صبای قم با روحیه ای مضاعف به دیدار استقلال تهران در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه های ایران برود که 12 خرداد ماه 1390در بندر انزلی برگزار خواهد شد.
ملوان در صورت کسب تساوی در برابر صبا،به طور یقین رتبه هشتم جدول رده بندی لیگ برتر را از آن خود خواهد نمود،مگر این که صنعت نفت 42 امتیازی در آبادان دست به کار غیر بزرگی بزند و با بیشتر از 15 گل،تراکتورسازی تبریز را شکست بدهد.
صبا نیز فارغ از هر نتیجه ای که در برابر ملوان کسب کند، عنوان دهم لیگ برتر را به خود اختصاص خواهد داد،چون شهرداری تبریز،تیم یازدهم جدول در پایان هفته سی وسوم 37 امتیاز دارد.
صبا در صورت شکست دادن ملوان و عدم پیروزی صنعت نفت آبادان مقابل تراکتور سازی تبریز،می تواند یک پله در جدول صعود کرده و نهم شود.
ملوان بندر انزلی با سرمربیگری فرهاد پور غلامی در شرایطی از صبای قم میزبانی می کند که از سی و سه بازی گذشته خود 12 برد،9 تساوی و 12 باخت را در کارنامه دارد .
ملوان قبل از آخرین دیدار خود در لیگ برتر سی و یک گل به ثمر رسانده ، سی و دو گل را دریافت کرده و دارای تفاضل گل منفی یک است.
در آن سوی میدان صبای قم با سرمربیگری عبدالله ویسی از سی و سه بازی گذشته خود صاحب 9 برد، 14 تساوی و ده باخت شده است و با سی و نه گل زده و سی و هشت گل خورده دارای تفاضل گل مثبت یک است. بازیکنان صبای قم ، ابوالفضل حاجی زاده و محسن بیاتی نیا را به علت محرومیت از سوی کمیته انضباطی و سیدمرتضی هاشمی زاده را به دلیل سه کارته شدن نمی تواند در برابر ملوان بندر انزلی دراختیار داشته باشد.
بازی کردن علی رضا رمضانی و محمد حیدری بازیکنان تازه بهبود یافته ملوان در برابر صبا بستگی به نظر دکتر فریدون مولایی پزشک تیم ملوان و فرهاد پور غلامی سرمربی سپید پوشان انزلی دارد، چرا که این دو بازیکن از بازیکنان اصلی ملوان در دیدار سرنوشت ساز جام حذفی برابر استقلال تهران خواهند بود.
بازی رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود صبا در قم خاتمه یافته بود.
به نظر می رسد عصر جمعه در بندر انزلی شاهد دیداری تماشایی از سوی دو تیم ملوان و صبا خواهیم بود،دو تیمی که در میانه های جدول رده بندی قرار دارند و هیچ دغدغه خاطری بابت به خطر افتادن موقعیت خود ندارند.
به گزارش ایرنا ، تیم های فوتبال ملوان بندر انزلی و صبای قم ،در هفته سی و چهارم و پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران (جام خلیج فارس ) ساعت 18 عصر روز جمعه 30 اردیبهشت ماه 1390 با قضاوت رضا کرمانشاهی و کمک های مرتضی کریمی و رحیم شاهین در ورزشگاه تختی بندر انزلی به دیدار یکدیگرخواهند رفت. ک/4 7152 شماره 007 ساعت 10:21 تمام
۰ نفر