۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9804900
T T
۰ نفر
استاندار کرمان: سرمایه گذاری در فوتبال این منطقه ضروری است ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/02/28 ورزش.داخلی.فوتبال استاندار کرمان گفت: سرمایه گذاری در فوتبال استان کرمان به ویژه منطقه جنوب با توجه به استعدادهای منطقه ضروری است.
به گزارش ایرنا، اسماعیل نجار روز چهارشنبه در دیدار رییس فدراسیون فوتبال و جمعی از مدیران فوتبال و ورزش استان افزود: استانها در بحث فوتبال از اعتبارات کمی برخوردارند زیرا بیشتر اعتبارات در تهران هزینه می شود.
وی ادامه داد: باید برنامه ای تدوین شود تا استانها نیز از این اعتبارات ملی بهره مند شوند زیرا در غیر این صورت امکان پرورش نیرو ممکن نخواهد بود.
نجار، اظهار داشت: پرداختن و توجه به ورزش استانها پشتوانه تیم های ملی ماست زیرا دعوت شدگان شهرستانی به اردوهای تیم ملی گواه این مطلب است استاندار کرمان با اشاره به اینکه پرداختن به ورزش ضروری است، گفت: استان ما به ناچار متاثر از مرزهای شرقی است و ضربه هایی که به این دلیل به جوانان وارد می شود، نگران کننده است.
وی با اشاره به اینکه از فوتبال می توان در راس ورزشها نام برد، افزود : بعضی از واحدهای صنعتی شاید بصیرت و دانش ورزشی نداشته باشند که باید به این سو سوق داده شوند.
نجار، با اشاره به اینکه در کرمان با وجود تیم مس به فوتبال علاقمند شدم، اظهار داشت: ماندن تیم لیگ برتری مس سرچشمه در استان، مسئله ای است که پشتیبانی از آن را انجام می دهیم.
استاندار کرمان هزینه های فوتبال را بالا دانست و خاطرنشان کرد: باید با کاهش این هزینه ها به اقشار فقیر جامعه هم رسید.
وی استفاده از ظرفیت مدارس و مساجد را برای توسعه ورزش استان و سلامت جامعه در کنار توجه ویژه به ورزش قهرمانی مورد تاکید قرار داد و افزود: باید تمامی تلاش را برای شناسایی و پرورش استعدادهای ورزش انجام دهیم.
نجار، همچنین در ادامه مبنی بر پیگیری مصوبات ورزشی سفرهای رییس جمهوری به استان کرمان قول مساعد داد.
رییس فدراسیون فوتبال نیز در این نشست از استاندار کرمان حمایت از اجرای طرح آسیا ویژن را درخواست کرد و اظهار داشت: استان کرمان می تواند به عنوان الگو برای سایر استانهای کشور در زمینه فوتبال مطرح باشد.
علی کفاشیان بیان داشت: نجار، استاندار فعلی کرمان از گذشته تا کنون در سطح کشور در زمینه توسعه فوتبال فعال بوده اند و اکنون شاهد حمایت های وی از فوتبال در کرمان نیز هستیم.
وی در ادامه خواستار حمایت استاندار کرمان از هیات فوتبال این استان برای احداث ساختمان جدید این هیات شد.
در ادامه این نشست مسوولان هیات فوتبال استان و سایر مدیران ورزش کرمان به ارائه گزارش عملکرد و نقطه نظرات خود پرداختند.ک/2 7443/2624/ 3404 شماره 073 ساعت 17:38 تمام
۰ نفر