۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9803837
T T
۰ نفر
رییس سازمان لیگ بسکتبال: مطیع خواسته های باشگاه هستیم ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/02/18 ورزش.ورزش های توپی.بسکتبال.لیگ برتر تهران - رییس سازمان لیگ بسکتبال ایران اعلام کرد که این سازمان مطیع خواسته های باشگاه ها است.
حسن نوربخش روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: هنوز برای لیگ سال آینده برنامه ریزی نکرده ایم اما نظر ما و کارشناسان این است که می توانیم تعداد تیم های لیگ را از 12 تیم افزایش دهیم.
وی ادامه داد: امیدوارم با برنامه ریزی دقیق بتوانیم این کار را انجام دهیم تا سال آینده لیگ جذاب تری داشته باشیم.
رییس سازمان لیگ بسکتبال ایران گفت: خوشبختانه لیگ بسکتبال در سال جاری بر خلاف پیش بینی بسیاری از کارشناسان بسیار خوب و جذاب برگزار شد.
وی در خصوص درخواست سرمربیان تیم های لیگ برتری مبنی بر افزایش مدت زمان لیگ تصریح کرد: ما هم در فدراسیون با این درخواست کاملا موفق هستیم اما انجام این کار در لیگ گذشته غیرممکن بود.
وی اظهار داشت: سعی خواهیم با تعامل میان فدراسیون و باشگاه ها این کار را برای فصل آینده انجام دهیم زیرا ما تابع تمام خواسته های باشگاه ها هستیم.
نوربخش در خصوص تغییر زمان برگزاری دیدارهای رده بندی لیگ گفت: با توجه به اینکه مهرام باید در لیگ قهرمانان آسیا شرکت و نیاز به تقویت خود دارد قصد داریم پیش از آغاز رقایت ها مسابقات رده بندی لیگ را برگزار کنیم تا با پایان لیگ باشگاه راحت تر بازیکنان خود را در اختیار مهرام قرار دهند رییس سازمان لیگ بسکتبال ایران اظهار داشت: تیم ملی ما باید به زودی در جام ملت های آسیا که انتخابی انتخابی المپیک 2012 نیز است شرکت کند و به همین دلیل قصد داریم با آمادگی کامل به مصاف حریف قدرتمند خود چین برویم.
9118/ 3404 شماره 084 ساعت 17:56 تمام
۰ نفر