۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9803787
T T
۰ نفر

سالن شمشیربازی آزادی به این فدراسیون بازگردانده شد

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9803787
سالن شمشیربازی آزادی به این فدراسیون بازگردانده شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/02/18 ورزش.شمشیربازی.شمشیربازی.شمشیربازی تهران - با موافقت معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی سالن ویژه شمشیربازی مجموعه ورشی آزادی تهران، پس از سالها بار دیگر به فدراسیون شمشیربازی بازگردانده شد.
به گزارش ایرنا به نقل از فدراسیون شمشیربازی ، در جلسه دکتر سعیدلو با کمیته ارزشیابی سازمان تربیت بدنی ومسوولان فدراسیون شمشیربازی مقرر شد تا سالن ویژه شمشیربازی مجموعه ورزشی آزادی تهران که سالها در اختیار معاونت ورزش بانوان بود به فدراسیون شمیربازی بازگردانده شود و در مقابل سالنهای جایگزین از مجموعه ورزشی شهید شیرودی و حجاب تهران در اختیار حوزه ورزش بانوان قرار گیرد.
همچنین در این نشست ضمن بررسی عملکرد فدراسیون شمشیربازی در سال 89، برنامه و بودجه آن در سال 90 مورد بحث و ارزیابی قرار داد.
معاون رییس جمهور در این جلسه با تاکید بر انجام کار کارشناسی و مناسب توسط مسئولان فدراسیون شمشیربازی گفت: هرچه سریعتر باید نقاط ضعف و قدرت وهمچنین موانع و معایب موجود در مسیر این رشته شناسایی شده و نسبت به رفع و رجوع آنها اقدام کرد.
وی افزود: خوشبختانه ایران مملو از جوانان مستعد و با انگیزه است و شما به راحتی می توانید با یک برنامه ریزی صحیح و حساب شده زمینه کسب موفقیت و افتخارات بزرگ را در آسیا و جهان فراهم کنید.
وی اظهار داشت : بی تردید اگر شما امروز به جایگاه فعلی راضی باشید موفقیت چشمگیری را در آینده کسب نخواهید کرد.
معاون رییس جمهو و رییس سازمان تربیت بدنی خاطرنشان کرد : اعتقاد دارم که باید از اهرم های انگیزشی مناسب و اصولی برای حرکت رو به جلو استفاده کرد و لحظه ای از برنامه ریزی به روز عقب نماند.
دکتر سعیدلو همچنین با اشاره به این موضوع که پول تنها عامل رسیدن به موفقیت نیست،در عین حال از افزایش بودجه فدراسیون شمشیربازی خبر داد و گفت: توجه داشته باشید که مدیریت صحیح بیشترین نقش را در رسیدن به موفقیت دارد.
بر همین اساس روسای فدراسیون ها باید برنامه های یک ساله و 4 ساله خود را تدوین و در اختیار کارشناسان و معاونت ورزش سازمان تربیت بدنی قرار دهند وی همچنین نظارت بر کار هیات های ورزشی استان ها را یکی از مهمترین وظایف روسای فدراسیون ها خواند و خطاب به مسئولان فدراسیون شمشیربازی خاطرنشان کرد: حتما با سفر به استانها وضعیت هیات های ورزشی را مورد ارزیابی قرار داده و نسبت به متخصص بودن روسای این هیات ها اطمینان حاصل کنید.
معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی در ادامه نسبت به همگانی کردن رشته شمشیربازی نیز تاکید کرد و گفت: شیوه های همگانی شدن این رشته را بررسی کنید و با استفاده از ابزار و امکانات موجود بهترین راه رسیدن به این موهم را فراهم سازید.
دکتر سعیدلو در پایان گفت: هیات رییسه فدراسیون شمشیربازی را انتخاب و از تمام پتانسیل مدیریتی موجود در پیش برد اهداف خود بهره ببرید.
پیش از این نیز فضل الله باقرزاده رییس فدراسیون شمشیربازی نیز در سخنانی ضمن ارایه گزارشی از عملکرد سال گذشته این فدراسیون برنامه های خود در سال 90 را تشریح کرد.
کد 1587/1647 شماره 034 ساعت 12:33 تمام
۰ نفر