۶ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9802759
T T
۰ نفر

اخبار کوتاه ورزشی

۶ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9802759
اخبار کوتاه ورزشی ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/02/06 ورزش.فوتبال.جوانان.اخبار کوتاه ورزشی اراک -مسابقات استعدادیابی تیم ملی جوانان منطقه 7 کشور از 16تا 18 اردیبهشت ماه جاری به میزبانی هیئت فوتبال استان مرکزی در اراک برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان مرکزی روز سه شنبه اعلام کرد: این مسابقات با شرکت تیم های استان مرکزی ، اصفهان ، یزد و چهارمحال بختیاری برگزار خواهد شد.
بنابراین گزارش، پس از پایان این رقابتها، یک تیم به مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان در مناطق شمال و جنوب اعزام می شود.
صفر شاه محمدی،محمد علی رمزی، رضا قاسمی، محمد بهرامی پور و فریدن ربیعی به عنوان استعداد یابان فدراسیون فوتبال ، این مسابقات را زیر نظر دارند.
***** اهواز- تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیدار با تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان یک محروم دارد و نمی تواند از این بازیکن خود که در خط میانی توپ می زند استفاده کند.
به گزارش خبرنگار ایرنا کریم شاهوردی در مسابقه هفته قبل در برابر تیم ملوان بندرانزلی با گرفتن کارت از داور سه کارته شد و بازی هفته سی ودوم لیگ برترباشگاه های ایران را در برابر تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از دست داد.
مسابقه تیم های فولاد خوزستان و ذوب آهن روز پنجشنبه در فولاد شهر برگزار می شود.
***** تهران - با پیگیری های مستمر هیات ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان خوزستان و حمایت های اداره کل تربیت بدنی و استانداری این استان، دو زورخانه استاندارد در شهر اهواز احداث می شود.
به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه ای، این دو زورخانه قرار است در مناطق حصیرآباد و زیباشهر شهر اهواز احداث شود.
هزینه ساخت این زورخانه ها از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به استان خوزستان تامین شده که با استفاده از نقشه های استاندارد فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه ای، این دو زورخانه ساخته می شود.
ساخته این دو زورخانه در شهر اهواز در چارچوب برنامه های فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه ای برای ساخت زورخانه ها در سراسر کشور به منظور زنده نگه داشتن رشته ورزش پهلوانی و زورخانه ای با تکیه بر آداب و رسوم و سنت های مذهبی و اعتقادی عنوان شده است.
***** 1589/ 3404 شماره 099 ساعت 20:33 تمام
۰ نفر