۶ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9802754
T T
۰ نفر
جلالی: بدنبال ارتقاء وضع خود در جدول مسابقات لیگ برتر هستیم ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/02/06 ورزش.فوتبال.فولاد خوزستان اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:از آنجا که می خواهیم وضع خود را در جدول مسابقات لیگ برتر ارتقاء بخشیم بنابراین در مقابل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان همه تلاش خود رابه کار خواهیم گرفت تا دست خالی از زمین خارج نشویم.
مجید جلالی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به لحاظ اینکه روزهای پایانی لیگ را می گذرانیم مسابقات فوق العاده حساس وسخت شده که از این رو کسب امتیاز دشوار است.
وی اضافه کرد: از آنجا که یک گروه از تیم ها برای قهرمانی و یک گروه هم برای فرار از سقوط می جنگند بازی ها کاملا دشوار و سنگین شده است به طوری که به دست آوردن امتیاز توسط تیم های میانی جدول در برابر چنین تیم هایی ساده نخواهد بود.
جلالی گفت: تیم فوتبال فولاد خوزستان تا پایان رقابت های جام دهم سه بازی دشوار در برابر تیم های ذوب آهن اصفهان، پاس همدان و شهرداری تبریز دارد که ذوب آهن برای قهرمانی و دو تیم دیگر برای فرار از سقوط بازی می کنند.
وی افزود:به دلیل اینکه قصد داریم موقعیت خوبی در پایان مسابقات داشته باشیم برای گرفتن امتیاز از این سه تیم کارمان آسان نخواهد بود.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار داشت:در دیدار با تیم فوتبال ذوب آهن به جز کریم شاهوردی که محروم است و نمی تواند بازی کند دیگر بازیکنان خود را در اختیار داریم.
وی گفت: از تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان شناخت کامل داریم به همین دلیل در تمرین ها روی نقاط قوت و ضعف این تیم کار کرده ایم به طوری بازیکنان تیم فولاد خوزستان برای بازی مقابل حریف توجیه هستند.
دیدار رفت این دو تیم که در اهواز برگزار شد یک بر یک مساوی خاتمه یافته بود.
تیم فوتبال فولاد خوزستان در زمان حاضر با 47 امتیاز در مکان ششم و ذوب آهن با 56 امتیاز درمکان سوم جدول لیگ برتر قراردارد.
اعضای تیم فوتبال فولاد خوزستان عصر چهارشنبه از اهواز عازم اصفهان خواهند شد. 639/646 شماره 094 ساعت 19:47 تمام
۰ نفر