۲ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9802308
T T
۰ نفر

مرفاوی: با کنترل دیدار مقابل سایپا به پیروزی رسیدیم

۲ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9802308
مرفاوی: با کنترل دیدار مقابل سایپا به پیروزی رسیدیم ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/02/02 ورزش.داخلی.فوتبال کرمان- سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: با کنترل دیدار مقابل سایپا در شرایطی که حریف بازی را در اختیار داشت، موفق به کسب پیروزی شدیم.
به گزارش ایرنا، صمد مرفاوی جمعه شب پس از دیدار دو تیم مس کرمان وسایپا در جمع خبرنگاران افزود: به دلیل جایگاه تیم سایپا در جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر، پیش بینی دیداری سخت را مقابل این تیم کرده بودیم.
وی اظهار داشت: سایپا در این دیدار تیمی جوان، خوب و با بازیکنانی سرعتی در خط حمله نشان داد و بی شک تمام تلاش خود را برای کسب سه امتیاز این دیدار انجام داد که موفق نشد.
مرفاوی با اشاره به اینکه نتیجه این دیدار هیچ چیز از ارزشهای تیم سایپا با داشتن بازیکنان و کادر فنی خوب کم نمی کند، گفت: ما با تلاش و کنترل بازی به اهدافمان رسیدیم.
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان ادامه داد: پس از اینکه تحت فشار بازیکنان سایپا تک گل مس به ثمر رسید، با حفظ این گل و تحمل فشار مضاعف حریف، به بازی ادامه دادیم.
وی به حضور فرشید باقری بازیکن تیم امید مس کرمان در دقایق پایانی این دیدار اشاره و خاطر نشان کرد:هر بازیکنی که توانایی داشته باشد، به میدان می رود.
مرفاوی اظهار داشت: جوانهای دیگری مانند باقری در تیم وجود دارند که به آنها اعتماد و اعتقاد داریم و در صورت نیاز از این دسته از بازیکنان استفاده خواهیم کرد.
وی بیان کرد: بازیکنان جوان در تمرینات و در مسابقات در کنار بازیکنان با تجربه نکات مورد نیاز را آموزش می بینند و تجربه می کنند.
مرفاوی با تاکید بر اینکه تمامی بازیکنان مس همدل و هماهنگ هستند، افزود: بازیکنی که با سایر بازیکنان یکدل و همدل نباشد جایگاهی در تیم مس کرمان نخواهد داشت.
سرمربی تیم مس کرمان ادامه داد: در نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر روند خوب و صعودی را پشت سر گذاشتیم اما در نیم فصل دوم به دلیل وجود مشکلاتی در برنامه ریزی ها کمی افت کردیم اما در ادامه برای کسب حداکثر امتیازات تلاش خواهیم کرد.
مرفاوی در رابطه با صحبت های مطرح شده مبنی بر مذاکره باشگاه استقلال با ادینهو بازیکن برزیلی مس گفت: این مسائل شایعه است و ادینهو در شرایط فعلی تمام فکر و تمرکز خود را برای کسب آقای گلی در لیگ برتر امسال قرار داده است.
مرفاوی همچنین در مورد ماندن خود در تیم مس کرمان در فصل آینده افزود: باشگاه برای فصل آینده از من برنامه خواسته، اما در حال حاضر تنها به سه دیدار آینده در فصل جاری رقابت های لیگ برتر می اندیشم.
به گزارش ایرنا، تیم مس کرمان در هفته سی و یکم رقابت های لیگ برتر جمعه شب با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم سایپا به برتری رسید.ک/2 7443/2624 شماره 030 ساعت 21:05 تمام
۰ نفر