۲۸ فروردین ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9801830
T T
۰ نفر
معینی: گزینه های اعلام شده مربیگری تیم امید تنها تعدادی از مربیان مد نظر ما هستند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/01/28 ورزش.ورزش های توپی.فوتبال.فدراسیون تهران - سرپرست کمیته تیم های ملی فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که چهار گزینه اعلام شده تنها تعدادی از گزینه های مد نظر فدراسیون فوتبال هستند.
فریدون معینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، افزود: در صحبت های خود اعلام نکردم این افراد گزینه های نهایی ما برای حضور در تیم امید هستند بلکه گفتم که در خصوص این افراد پیش از عید در جلسه کمیته فنی صحبت کرده بودیم.
وی در خصوص صحبت های محمد مهدی نبی مبنی بر اینکه مربیان لیگ برتری مد نظر فدراسیون فوتبال نیستند، ادامه داد: شاید گزینه های ما در میان مربیان لیگ برتری نیز باشند اما این مربیان در شرایط حساس لیگ نمی توانند باشگاه های خود را رها کنند.
سرپرست کمیته تیم های ملی فدراسیون فوتبال ایران گفت: سرمربی تیم امید باید تا 10 روز دیگر انتخاب شود و در صورتی که این مربی از میان مربیان شاغل در لیگ برتر انتخاب شود نمی تواند تا پایان لیگ در تیم باشگاهی خود نیز مربیگری کند.
وی در پاسخ به سئوالی مبنی براینکه آیا با توجه به شرایط موجود می توان شانس علیرضا منصوریان را بالاتر دانست، تصریح کرد: خیر شانس هیچ مربی در حال حاضر از سایر گزینه ها بالاتر نیست.
وی با اشاره به پیشنهاد بسیار دشوار مجید جلالی برای حضور در تیم امید ایران اظهار داشت: پیشنهاد این مربی بسیار دشوار بود و به همین دلیل شانس او برای حضور در تیم امید کم است.
معینی در پایان اعلام کرد که حمید استیلی گزینه اصلی ما برای سرمربیگری تیم امید بود که متاسفانه پیشنهاد فدراسیون فوتبال را نپذیرفت.
9118/ 3404 شماره 067 ساعت 15:14 تمام
۰ نفر