۲۰ فروردین ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9801026
T T
۰ نفر

باشگاه پاس از سرمربی و بازیکنان راه آهن شکایت کرد

۲۰ فروردین ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9801026
باشگاه پاس از سرمربی و بازیکنان راه آهن شکایت کرد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/01/20 ورزش.فوتبال.پاس همدان - مسوولان باشگاه پاس از سرمربی و بازیکنان تیم راه آهن به دلیل بروز اتفاقات پس از پایان بازی دو تیم به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کردند.
بگزارش ایرنا و به نقل از باشگاه پاس همدان ، مسوولان پاس اعلام کردند مهدی تارتار سرمربی راه آهن اگر نتواند ادعایش مبنی بر آنچه که نتیجه بازی بیرون از زمین تعیین شد مطرح کرده است ثابت کند، این باشگاه ضمن طرح شکایت در مراجع قانونی، اعاده حیثیت خواهد کرد.
بنابر اعلام باشگاه پاس، مهدی تارتار سرمربی راه آهن شهر ری پس از پایان بازی پاس مقابل راه آهن که به برد پاسی ها انجامید، در کنفرانس خبری حضور یافت و در برابر خبرنگاران اعلام کرد که نتیجه بازی بیرون از زمین تعیین شد.
باشگاه پاس اعلام کرد؟ در صورت عدم اثبات این اتهام سنگین از سوی سرمربی جوان راه آهن شهر ری، قطع به یقین وی باید پاسخگوی مراجع قانونی فوتبال کشور و تیم پاس باشد.
هم چنین مسوولان باشگاه پاس همدان از عوامل اصلی ایجاد تنش و زد و خورد در پایان بازی روز گذشته پاس مقابل راه آهن و عاملان اصلی ضرب و شتم اصغر مدیر روستا سرمربی با اخلاق تیم فوتبال پاس به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کردند.
برهمین اساس، یک منبع آگاه اعلام کرد که باشگاه پاس ابوذر رحیمی، میثم آقایی و حامد نورمحمدی را عوامل اصلی این درگیری و ضرب و شتم مدیر روستا به کمیته انضباطی اعلام کرده اند.
دیدار تیم های پاس همدان و راه آهن شهر ری عصر دیروز به برتری یک بر صفر تیم فوتبال پاس انجامید.
7520/551/ 3404 شماره 086 ساعت 19:09 تمام
۰ نفر