۱۷ فروردین ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9800755
T T
۰ نفر

سرمربی تیم هندبال مس کرمان:

۱۷ فروردین ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9800755
سرمربی تیم هندبال مس کرمان: برای دیدار مقابل ذوب آهن از نظر فنی با مشکل مواجه هستیم ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/01/17 ورزش.داخلی.هندبال کرمان - سرمربی تیم هندبال مس کرمان گفت: برای دیدار حساس و مهم مقابل تیم ذوب آهن در هفته دوازدهم لیگ برتر با مشکلات فنی روبرو هستیم و تیم ما نسبت به قبل از تعطیلات نیم فصل با افت فنی روبرو است.
سیدمحمد موسوی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: افشین صادقی بازیکن تیم مس کرمان پس از آخرین دیدار ما در لیگ برتر و صعود خوب به جایگاه سوم جدول رده بندی این رقابت ها، در اردوی تیم ملی حضور یافت و دچار آسیب دیدگی شدید شد.
وی ادامه داد: در پست بغل چپ بازیکن جایگزینی برای صادقی نداریم و باید با جا به جایی بازیکنان این ضعف فنی را برطرف کنیم.
موسوی اظهار داشت: با مصدومیت طولانی مدت صادقی از ناحیه قوزک پا، کار برای ما بسیار سخت خواهد بود و جای خالی او در ترکیب تیم مس احساس می شود سرمربی تیم هندبال مس کرمان بیان کرد: تمرینات تیم مس از شش فروردین ماه جاری آغاز شد که برخی بازیکنان به دلیل مشکلاتی نتوانستند در هفته گذشته در این تمرینات حضور یابند.
وی خاطر نشان کرد: عدم حضور تمامی بازیکنان در تمرینات برای ایجاد هماهنگی لازم، تاثیر ویژه ای بر تیم گذاشته است اما سعی می کنیم عملکرد خوبی را مقابل تیم ذوب آهن ارائه دهیم.
موسوی گفت: تیم ذوب آهن در دور برگشت رقابت های لیگ برتر با جذب دو بازیکن خارجی، قدرتمندتر شده و هدف خود را برای ماندن در کورس قهرمانی انجام خواهد داد.
سرمربی تیم هندبال مس کرمان افزود: تیم مس نیز نمی خواهد جایگاه سوم خود را در بالای جدول رده بندی از دست بدهد و به همین دلیل دیدار حساس و مهمی را مقابل ذوب آهن پیش رو داریم.
وی ادامه داد: بازیکنان ما علیرغم داشتن مشکلات فنی اما با انگیزه بالا به مصاف این حریف اصفهانی خواهند رفت.
به گزارش ایرنا، تیم مس کرمان عصر فردا پنجشنبه در هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال میهمان تیم ذوب آهن اصفهان خواهد بود.ک/3 7443/2624 شماره 081 ساعت 14:55 تمام
۰ نفر