۱۷ فروردین ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9800707
T T
۰ نفر
افشارزاده: اعتبارات باقی مانده سال 89 کمیته المپیک به زودی پرداخت می شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/01/17 ورزش.کمیته ملی المپیک.افشارزاده تهران - دبیر کل کمیته ملی المپیک از پرداخت بخش زیادی از اعتبارات این کمیته در سال 89 خبر داد و گفت: تنها 2 میلیارد تومان دیگر از اعتبارات این کمیته مربوط به سال گذشته باقی مانده است که به زودی پرداخت خواهد شد بهرام افشارزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به احتمال فراوان دو میلیارد تومان باقی مانده نیز به زودی به حساب کمیته ملی المپیک واریز خواهد شد.
وی گفت: کمیته ملی المپیک تاکنون 30 میلیارد تومان از بودجه سال 89 را دریافت کرده است.
افشارزاده اظهار داشت: با توجه به حمایت های مسوولان عالی کشور گمان نمی رود که کمیته ملی المپیک مشکلی در سال جاری برای دریافت بودجه مورد نظر خود داشته باشد.
وی تصریح کرد: با این وجود کمیته ملی المپیک سه ماه پایانی سال 89 را که تیم ها باید خود را آماده حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک می کردند از دست داد.
وی با اشاره به اینکه امسال، پر ترافیک ترین سال ورزش کشور محسوب می شود، افزود: بازی های کسب سهمیه المپیک بسیار سنگین است و فدراسیون های مختلف کشور باید با آمادگی کامل وارد این مسابقات شوند.
افشارزاده با بیان اینکه کمیته ملی المپیک 82 میلیارد تومان برای سال جاری پیش بینی کرده است، اظهار داشت: شب گذشته رییس کمیته ملی المپیک کشورمان نامه ای به رییس دفتر رییس جمهوری نوشت و مسوولان عالی کشور را در جریان ضرورت های پرداخت این بودجه قرار داد.
وی گفت: امیدوارم بودجه سال 90 به زودی در اختیار کمیته ملی المپیک قرار گیرد.
گفتنی است، کمیته ملی المپیک به دلیل برگزاری شانزدهمین دوره بازی های آسیایی در سال 89 در چین، 22 میلیارد تومان در سال گذشته دریافت کرد.
بودجه اجرایی این موسسه در سال 89 نیز 12 میلیارد تومان بود که بر اساس گفته های افشارزاده تا امروز 10 میلیارد تومان آن دریافت شده است.
** به فدراسیون های پر مدال توجه بیشتری می کنیم دبیر کل کمیته ملی المپیک در خصوص فعالیت های کمیته ملی المپیک در سال جاری نیز گفت: از دوم فروردین ماه امسال برای ثبت نام و برنامه ریزی تیم ها برای حضور موفق در المپیک 2012 لندن، فعالیت ها در کمیته از سر گرفته شد.
وی افزود: منتظر تصویب بودجه 82 میلیاردی خود در سال جاری هستیم تا اقدامات لازم برای تزریق بودجه فدراسیون ها را انجام دهیم.
دبیر کل کمیته ملی المپیک اظهار داشت: قطعا در بخش تزریق بودجه به فدراسیون های پر مدال توجه بیشتری می کنیم.
** کرش انتخاب درستی بود افشارزاده با مثبت ارزیابی کردن حضور کارلوس کرش پرتقالی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: حضور این مربی در ایران انتخاب درستی بود.
وی افزود: به تازگی در خصوص وضعیت تیم امید با رییس فدراسیون فوتبال گفت و گو کردم و قرار شده تا پایان فروردین ماه تکلیف سرمربی این تیم مشخص شود.
افشارزاده تصریح کرد: از احتمال حضور دستیار کرش به عنوان سرمربی تیم امید ایران با خبر هستیم و از این تصمیم استقبال کرده ایم.
وی گفت: قطعا کرش مربیان خارجی خوبی را به عنوان دستیار به ایران خواهد آورد که می توانند به تیم امید ایران نیز کمک کنند.
1346/1594 شماره 033 ساعت 11:30 تمام
۰ نفر