۱۶ فروردین ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9800666
T T
۰ نفر
ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی ایران در آخرین مرحله اردو مشخص می شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/01/16 ورزش.کشتی فرنگی.اردو و تمرین تهران - ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران برای شرکت در مسابقه های کشتی قهرمانی سال 2011 بزرگسالان آسیا در ازبکستان، در آخرین مرحله اردو مشخص خواهد شد.
به گزارش ایرنا، با تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران، ترکیب نهایی این تیم به منظور شرکت در مسابقه های کشتی قهرمانی بزرگسالان آسیا، در آخرین مرحله اردوی آمادگی مشخص خواهد شد.
این در حالی است در اواخر سال گذشته از سوی اعضای کادر فنی اعلام شده بود نفرات برتر مسابقه های بین المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره ) در شهر قم برای شرکت در مسابقه های آسیایی ازبکستان انتخاب خواهند شد اما هنوز تصمیم قطعی در این مورد گرفته نشده است.
بنا به گفته محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران، در مرحله پایانی اردوی آمادگی این تیم برای شرکت در مسابقه های آسیایی ازبکستان، ترکیب اصلی این تیم از میان 31 کشتی گیر دعوت شده به اردو انتخاب می شود.
نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران برای حضور در مسابقه های کشتی قهرمانی آسیا از روز 6 فروردین ماه در خانه کشتی تهران آغاز شده است و تا روز 19 فروردین ادامه می یابد.
لازم به ذکر است، مسابقه های کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا از روز 29 اردیبهشت ماه در شهر تاشکند پایتخت ازبکستان آغاز خواهد شد.
1589/ 3404 شماره 088 ساعت 19:20 تمام
۰ نفر