۸ فروردین ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9800125
T T
۰ نفر

رحمان رضایی:

۸ فروردین ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9800125
رحمان رضایی: پیکان مقابل سپاهان دست و پا بسته نخواهد بود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/01/08 ورزش.فوتبال.پیکان.رحمان رضایی قزوین - کاپیتان تیم پیکان قزوین بازی این هفته تیمش مقابل صدرنشین رقابت های فوتبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران را دشوار دانست و گفت: با وجود این مساله پیکان در برابر سپاهان تیمی دست و پا بسته نخواهد بود.
رحمان رضایی روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، افزود: شرایط تیم ما در جدول رده بندی لیگ ایجاب می کند تا برای گرفتن امتیاز از سپاهان در اصفهان نهایت تلاش خود را بکار گیریم.
وی، گرفتن امتیاز مقابل تیم سپاهان در اصفهان را کاری سخت خواند و اظهارداشت: در فوتبال احتمال رقم خوردن نتایج غیر منتظره همیشه وجود دارد مدافع تیم فوتبال پیکان قزوین با اشاره به وضعیت تیم خود در میان سه تیم انتهای جدول لیگ برتر، خاطرنشان کرد: فاصله نزدیک تیم های پایین جدول کار ماندن در لیگ برتر را سخت کرده ولی ما با تمام وجود برای بقای پیکان در لیگ تلاش می کنیم.
رضایی به تغییر و تحولات تیم پیکان در طول فصل جاری اشاره و اظهارکرد: این مساله در کار تیمی پیکان تاثیر گذار بوده است ولی در فرصت باقی مانده فقط باید به کسب امتیازات لازم در برابر حریفان و دور شدن از انتهای جدول فکر کنیم.
دیدار تیم های پیکان قزوین و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان از رقابت های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال، پنج شنبه 11 فروردین ماه جاری در اصفهان برگزار می شود.
پیکان قزوین هم اکنون با 26 امتیاز در مکان شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور قرار گرفته است.
7392/ 614 شماره 016 ساعت 12:50 تمام
۰ نفر