۲۴ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9719554
T T
۰ نفر
بسیاری از هنرمندان درساعات اولیه روز آرا خود را به صندوق انداختند حضور گرم هنرمندان و اهالی تئاتر و سینما در ساعات اولیه روزانتخابات ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 24/12/86 سیاسی.سیاست.دولت.انتخابات.هشتم.اخبار ویژه بسیاری ازهنرمندان و اهالی تئاتر و سینما و پیشکسوتان درهمان ساعات اولیه رای گیری با حضور در پای صندوق های اخذ رای آرا انتخاباتی خود را به صندوق ها انداختند.
به گزارش روز جمعه خبرنگار فرهنگی ایرنا بسیاری ازپیشکسوتان و اهالی تئاتر و سینما همراه با دیگر اقشار مختلف ملت شریف و بزرگ ایران از ساعات اولیه امروز جمعه 24 اسفند ماه با حضوردر شعبه های اخذ رای محدوده میدان های انقلاب تا میدان امام حسین آرا انتخاباتی خود را به صندوق های اخذ رای انداختند .
برپایه این گزارش اعضای صنوف مختلف خانه تئاتر ، خانه سینما ، انجمن سینمای جوان، خانه هنرمندان ایران، انجمن های تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، انجمن تئاتر معلولان، کانون نمایش درمانی ایران و گروه ها و اعضای مراکز مختلف تئاتری و سینمایی با حضور در شعب مختلف اخذ رای یک بار دیگر اقتدار و سربلندی ایران جاویدان را آرزو کردند.
جمشید مشایخی و علی نصیریان از جمله پیشکسوتانی بودند که درساعات اولیه امروز آرا خود را به صندوق های رای انداختند .
شماره 008 ساعت 10:45 تمام
۰ نفر