۱۷ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9719262
T T
۰ نفر
مدیر ارشاد ایلام: جهان اسلام باید با سیره پیامبر(ص ) آشنا شود ..........................................................
ایلام، خبرگزاری جمهوری اسلامی 17/12/86 داخلی.مذهبی.مناسبتها.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: جهان اسلام باید بیش از پیش با سیره پیامبر اکرم (ص ) آشنا شود.
حجت الاسلام "حسین ملکی" روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ترویج روش و منش پیامبر اسلام و معرفی ابعاد وجودی ایشان به جامعه کنونی از مهمترین وظایف و مسوولیتهای مسوولان است.
وی ادامه داد: در شرایطی که دنیای غرب باورهای دینی و اعتقادی جوامع مسلمان را هدف قرار داده و در این راه از تمام سرمایه و توانایی خود بهره می گیرد، هوشیاری و بیداری مسلمانان بیش از هر چیز دیگر اهمیت دارد.
ملکی افزود: بهره گیری از تعالیم اسلامی و آموزه های قرآن به عنوان معجزه جاوید پیامبر اسلام و تمسک به آنها می تواند بهترین و مطمئن ترین راه برای مقابله و مصونیت از این خطرات باشد.
وی گفت: باید در جستجوی راهکارهای مناسب برای نهادینه کردن هر چه بیشتر تعالیم ارزشمند اسلامی به ویژه سیره پیامبر اسلام در جامعه باشیم و در این راستا از تمام توان برای تحقق این امر استفاده شود.
وی اضافه کرد: باید دیدگاه های اقشار مختلف جامعه اعم از مسوولان، اساتید، دانشجویان و صاحب نظران در خصوص ترویج بیش از پیش آموزه های دینی و سیره پیامبر اعظم (ص ) در جامعه فراگیر شود.ک/3 7171/587 شماره 023 ساعت 17:43 تمام
۰ نفر