۱۳ مهر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9709727
T T
۰ نفر
احمدی نژاد: چرا اجازه رمزگشایی از جعبه سیاه صهیونیست ها داده نمی شود (1) ......................................................................
تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی 13/07/86 داخلی.سیاسی.رییس جمهوری.فلسطین.قدس 86.
دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی برعلیه ملت مظلوم فلسطین، خطاب به حامیان صهیونیست ها، گفت: چرا اجازه نمی دهید که از جعبه سیاه صهیونیست ها رمز گشایی شود.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، احمدی نژاد روز جمعه پس از شرکت در راهپیمایی روز قدس و در سخنان قبل از خطبه نماز جمعه تهران، خاطرنشان کرد: باید به ملت ها اجازه داده شود که درخصوص جنایات رژیم صهیونیستی تحقیق کنند و از جعبه سیاه جنایات این رژیم رمز گشایی کنند.
رییس جمهوری با اشاره به اینکه امروز رژیم صهیونیستی به منزله ناموس برخی قدرتهای جنایتکار غربی است، افزود: بیش از 60 سال است که جوانان و مردم مظلوم فلسطین از همه حقوق انسانی محروم هستند، امروز مساله قدس نه یک مساله فلسطینی و خاورمیانه ای بلکه یک مساله جهان بشریت است.
احمدی نژاد تاسیس رژیم صهیونیستی، ادامه حیات آن، عملکرد و نوع حمایت های بی حد و مرز از این رژیم را توهین به کرامت بشری و تخریب آن دانست و افزود: موضوع اشغال فلسطین فقط به یک سرزمین محدود نمی شود ، بلکه مساله صهیونیست و رژیم صهیونیستی امروز به یک مساله جهانی تبدیل شده است.
رییس جمهوری خاطرنشان کرد: دفاع از منافع ننگین این رژیم برای برخی قدرت ها از واجبات است و دولت های غربی که پرچمدار سکولاریسم و بی دینی هستند، دفاع از رژیم صهیونیستی را به عنوان مقدس ترین امر عالم دنبال می کنند.
احمدی نژاد خاطرنشان کرد: این موضوع به قدری برای آنان مهم است که حتی اجازه سوال درباره مقدمات و تاسیس رژیم صهیونیستی را نمی دهند.
ادامه دارد ...
سیام. 1701-1336-1344 شماره 039 ساعت 11:23 تمام
۰ نفر