۱۵ مرداد ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9704536
T T
۰ نفر
آیت الله نمازی: اسلام در محاصره رسانه های استکباری قرار دارد ...........................................................
کاشان ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 15/05/86 داخلی.اجتماعی.مناسبتها.روز خبرنگار.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان،رسالت خطیر خبرنگاران را در شرایط کنونی با اهمیت خواند و گفت: اسلام عزیر امروز در محاصره ی سخت رسانه های خبری جهان استکبار قرار دارد.
آیت الله" عبدالنبی نمازی" روز دوشنبه در پیام خود که یک نسخه از آن در اختیار خبرگزاری جمهوری اسلامی کاشان قرار گرفت،تصریح کرد:بر فرزندان آگاه ، قهرمان و مجاهد مکتب وحی و ولایت لازم است که با تمام قدرت و مهارت با ستیزه جوییهای آنان (دشمنان ) مقابله کنند.
دراین پیام که به مناسبت 17 مرداد،"روز خبرنگار" صادر شده،آمده است: از ویژه واژه هایی که در ادبیات قرآن به کار رفته است، واژه "محمود" است، یعنی انسانی که در جایگاه ستوده شدنی قرار می گیرد و بر منزلت ثنا تکیه می کند.
ادامه این پیام حاکیست: پروردگار هستی خود حمید است و به پیامبر بزرگوارش آنگاه که مراحل جهاد با نفس و شب زنده داری را پشت سرمی گذارد،مقام "محمود" عطا می کند.
در ادامه پیام آیت الله نمازی آمده است: در 17 مرداد سال 1377 فرزندی از پیروان مکتب محمودپرور که برای انجام رسالت سنگین جهاد فرهنگی به سرزمین افغانستان هجرت کرده بود، به دست منافقان مسلمان نما (طالبان )، فرزندان مولود استکبار مظلومانه به شهادت رسید.
در این پیام افزوده شده است: هجرت و جهاد لباسهای زیبا و آسمانی است که پروردگار حکیم آن را بر اندام زیباترین مردان زمین و زمان می پوشاند و کار کار محمود صارمی ، حکایت از آن دارد که در ازل لباس زیبای شهادت برای او تصویب و مقدر شده بود و بر همین اساس نام مبارک"محمود" بر قلب و زبان پدر و مادر او الهام و جاری شده بود و چه زیبا گفته اند که"نامها از آسمان فرود می آیند." آیت الله نمازی در پیام خود، روز خبرنگار را به همه مجاهدان عرصه ی جهاد رسانه ای تبریک گفته و از پروردگار مهربان برای شهیدان عرصه جهاد رسانه ای بویژه شهید بزرگوار " محمود صارمی عزیز" طلب علو درجات کرده است.
شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مرداد ماه سال 77 در مزار شریف افغانستان به دست مزدوران طالبان به شهادت رسید.
با شهادت وی، روز 17 مرداد در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام "روز خبرنگار" نامگذاری شد. ک/3 554/543 شماره 045 ساعت 12:17 تمام
۰ نفر