۱۵ مرداد ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9704533
T T
۰ نفر
استاندار خراسان رضوی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت ............................................................
مشهد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 15/05/86 داخلی.اجتماعی.فرهنگی.روز خبرنگار.
استاندار خراسان رضوی در آستانه هفدهم مرداد ماه "روز خبرنگار" را "به تمامی تلاشگران عرصه پیام رسانی و آگاهی بخشی به ویژه اصحاب رسانه ها" تبریک گفت.
محمدجواد محمدی زاده روز دوشنبه با انتشار بیانیه ای "روز خبرنگار" را فرصت مغتنمی دانست تا به موازات تجلیل از صاحبان اندیشه و قلم، حرفه مقدس و خطیر خبرنگاری مورد بررسی و کاووش قرار گیرد.
"برای این بازنگری هیچکس اولی تر از خود خبرنگاران نیست. در جهان امروز که اکثر رسانه های تاثیرگذار جهان در چنبره قدرت صاحبان زر و زور هستند خبرنگاران ایرانی به اقتضای ماهیت نظام اسلامی استوار بر پایه استقلال و آزادی با خمیرمایه آزادگی، تیزبینی و آزاداندیشی پنجه در پنجه روزنامه نگاران سرسپرده به استکبار نهاده اند." استاندار خراسان رضوی در بیانیه خود افزود: به توفیق الهی طنین صدای رسا و حق طلب اینان بر ابزار و نرم افزارهای پیچیده دشمنان فائق آمده است.
"در این شرایط که دولت اصولگرا و خدمتگزار با جعل خبر و پردازش ناجوانمردانه اطلاعات تضعیف می شود انتظار است سربازان فرهنگی ملت با صداقت ذاتی خود و بهره گیری از توان، تخصص، هوش و زمانشناسی خود خردمندانه در این مصاف وارد شده و بی هراس از امکانات پیچیده دشمن حق را فریاد کرده و سنگرهای پوشالی استکبار را فرو ریزند." وی ابراز امیدواری کرد: در حوزه رسانه ها با حمایت، همراهی، تعامل موثر و بیش از پیش مسوولان رسالت سنگین و مقدس خبرنگاران هر چه درخشانتر محقق شده و روزهای بهتری در انتظار اصحاب رسانه در همه بخشها اعم از نوشتاری، دیداری و شنیداری باشد.ک/1 2713/663/660 شماره 042 ساعت 12:14 تمام
۰ نفر