۱۵ مرداد ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9704523
T T
۰ نفر
مسوولان شهرستان محلات: خبرنگاران دردنیای ارتباطات نقش اول را ایفا می کنند ......................................................................
خمین، خبرگزاری جمهوری اسلامی 15/05/86 داخلی.فرهنگی.خبرنگار مسوولان شـهرستان محلات، خبرنگاران در دنیای ارتباطات نقش اول را دارند و پلی مطمئن بین مردم و مسوولان هستند.
فرماندار محلات رسالت خبرنگاران بسیار سنگین و مقدس دانست و گفت: افرادی که عهده داراین مسوولیت هستند، اقدامات ارزنده ای را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام می دهند.
"خدارحم کیانی" افزود: خبرنگاران باهوش و ذکاوت خود بهتر از سایر افراد ، معضلات و مشکلات را با چشم تیزبین خود می بینند.
معاون فرهنگی اداره فرهنک وارشاداسلامی محلات نیز حرفه خبرنگاری را بسیار مقدس و ارزشمند خـواند و اظـهار داشت: این قشر از جامعه با توجه به مشکلات فراوان با خلوص نیت وظیفه اطلاعرسانی را به درستی انجام می دهند.
"سیدیوسف پورمومن" افزود: خبرنگاران در نزد مردم چهره های محبوب هستند و به همین دلیل وظیفه و رسالت این قشر را سنگین تر می کند.
رییس تبلیغات اسلامی این شهرستان باتبریک روز خبرنگار ،اطلاع رسانی را یکی از ارکان مهم و اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست وگفت: امروز به برکت حضور خبرگزاریها، شاهداطلاعرسانی دقیق، اصولی ومتنوع درتمام زمینه ها هستیم.
"نبی الله علی اکبر تبار" اضافه کرد: به همین دلیل مسایل روز دنیا و ایران به راحتی ارایه می شود، که وظیفه این امر برعهده خبرنگاران است.
نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی نیز نقش خبرنگاران را در پیشبرد اهداف دولت بسیار مهم و حیاتی خواند و تصریح کرد : زندگی کردن در دنیای امروز بدون حضور خبرنگاران و اعضای گروه اطلاعرسانی میسر نیست.
" سیدحسن عباسی " با اشاره به اینکه نقش خبرنگاران در انعکاس اخبار مجلس شورای اسلامی یک نقش انکارنشدنی و مهم است گفت : باید اقداماتی فراهم شود تا خبرنگار در دریافت و ارسال اخبار با مشکلی مواجه نباشند.
وی، همچنین نقش رسانه ها به خصوص رسانه های دولتی وملی را در پیشبرد اهداف دولت و عقب راندن دشمنان ایران مهم عنوان کرد و یادآور شد: مهم ترین نقش خبرنگاران ، ارتباط میان مردم و دولت است.
رییس اداره تربیت بدنی محلات نیز نقش خبرنگاران را در پیشبرد فعالیت های ورزشی این سازمان مهم ارزیابی کرد و گفت : رسانه ها در توسعه ورزش جامعه نقش تاثیرگذاری دارند.
"سعید امجدی"گفت: رسانه هاباپوشش اخبار رقابتهای ورزشی دررسیدن ورزشکاران به موفقیت های بین المللی نقش مهمی را ایفا می کنند.
روز 17 مردادماه 1377، بدنبال شهادت "محمود صارمی" خبرنگار ایرنا بدست عناصر متحجر طالبان در مزارشریف افغانستان، روز خبرنگار نام گرفته است.ک/4 3404/557 شماره 032 ساعت 11:14 تمام
۰ نفر