۳۰ خرداد ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9702335
T T
۰ نفر
سومین "سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی" برگزار می شود ....................................................
تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی 30/03/86 داخلی.فرهنگی.همایش.عمومی سومین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با موضوع "برنامه ریزی و سنجش اثربخشی برنامه های روابط عمومی" 17 و 18 مردادماه امسال در مرکز همایش های رازی تهران برگزار خواهد شد.
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، در این همایش دو روزه پنج استاد برجسته روابط عمومی از آمریکا و انگلیس و هشت استاد برجسته نیز از کشورمان حضور خواهند داشت .
این سمپوزیوم به همت موسسه روابط عمومی "آرمان" برگزار می شود.
دبیر این سمپوزیوم هدف از برگزاری این همایش را ارتقای دانش مسئولان روابط عمومی نسبت به اهمیت، برنامه ریزی و سنجش اثر بخشی در روابط عمومی و نیز معرفی الگوهای موفق، شناسایی نقاط قوت و ضعف، جشنواره علمی و سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی عنوان کرد.
" هوشمند سفیدی " افزود: این همایش با مشارکت "انجمن بین المللی روابط عمومی"، " انجمن آموزش تحقیقات و روابط عمومی اروپا" و "کنفدراسیون روابط عمومی اروپا" برگزار خواهد شد.
دریافت گواهینامه شرکت در سمپوزیوم بین المللی باامضای انجمن بین المللی روابط عمومی و موسسه تحقیقات روابط عمومی آرمان از دیگر مزایای شرکت در در این سمپوزیوم می باشد.
براساس فراخوان این دبیرخانه این سمپوزیوم، کلیه پژوهشگران، مترجمان، نویسندگان، دانشجویان و دفاتر روابط عمومی وزارتخانه ها، سازمان ها، و سایر نهادها، لازم است مدارک خود را به نشانی دبیرخانه موسسه (تهران ، خ توحید، خ فرصت شیرازی ، پلاک 188 طبقه اول ) ارسال و یا از طریق پست الکترونیک ، ir.prspace.www اقدام کنند.
فراهنک/م.ه/ 1144 شماره 015 ساعت 07:11 تمام انتهای پیام F30.48-07-11
۰ نفر