۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9698161
T T
۰ نفر
دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه علمی کشور نقش بسزایی ایفا کرده است ...............................................................
زاهدان ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 15/02/86 داخلی.فرهنگی.دانشگاه آزاد.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با برنامه ریزی و رویکرد علمی به تمامی مناطق ایران نقش مهمی در توسعه دانش کشور ایفا کرده است.
دکتر "نظر دهمرده" روز شنبه در پایان کارگاه دو روزه آموزشی تبیین خدمات آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان اظهار داشت: این دانشگاه در 25 سال گذشته منشا خدمات و تحولهای جدی در عرصه توسعه همه جانبه کشور بوده است.
او بیان کرد: دانشگاه آزاد با نگاهی کشوری به تمامی نقاط توجه داشته و با ایجاد واحدهای دانشگاهی در مناطق محروم رشد و توسعه هماهنک کشور را بر عهده داشته است.
وی افزود: در این مدت انعکاس فعالیتها و دستاوردهای دانشگاه آزاد به خوبی توسط رسانه های ارتباط جمعی صورت نگرفته است.
رییس دانشگاه آزاد زاهدان با اشاره به جایگاه این دانشگاه در جامعه گفت: اکنون مردم براحتی با این دانشگاه مردمی ارتباط برقرار می کنند.
دهمرده ادامه داد: دانش آموختگی یک میلیون و 900 هزار دانشجو از دانشگاه آزاد و تحصیل یک میلیون و 300 هزار نفر در سراسر کشور نشان دهنده این امر است.
وی از اساتید و کارکنان دانشگاه خواست دستاوردها، معیارها و حقایق را آن گونه که هست به دانشجویان و مردم منتقل کنند.
او بیان کرد: اکنون دانشگاه آزاد الگویی مناسب برای فعالیت بخش خصوصی در زمینه آموزشی کشور است.
دهمرده گفت: این دانشگاه در طول 25 سال بدون هیچ گونه کمک دولتی و با سرمایه ملت توانسته به این جایگاه در بین مردم و دانشگاه های جهان نایل شود.
دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان در سال 61 با ظرفیت پذیرش 90 دانشجو در یک ساختمان استیجاری کوچک در زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان راه اندازی شد.
اکنون این دانشگاه با داشتن 310 هزار متر مربع فضای آموزشی، شش دانشکده از مهمترین مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان به شمار می رود.
حدود 13 هزار دانشجو در مقاطع کاردانی تا کارشناسی ارشد اکنون در دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان به تحصیل اشتغال دارند. ک/2 7311/565/659 شماره 101 ساعت 51:15 تمام انتهای پیام F15.15-51-52
۰ نفر