۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 9698089
T T
۰ نفر
یک نماینده مجلس بر مدیریت نحوه توزیع بودجه در آموزش و پرورش تاکید کرد .....................................................................
مشهد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 15/02/86 داخلی.اجتماعی.فرهنگی.
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت و برنامه ریزی در نحوه توزیع و تقسیم بودجه در وزارت آموزش و پرورش امری ضروری است.
حجت الاسلام عباسعلی رستمی روز شنبه به خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: بودجه این وزارتخانه در سالهای 1383 و1384 به میزان 30 هزار میلیارد ریال بوده است.
نماینده مردم قوچان در مجلس افزود: این رقم امسال به 72 هزار میلیارد ریال افزایش یافته که درصد قابل توجهی رشد داشته است.
وی اظهار داشت: به رغم این افزایش شاهد برخی نارضایتها و مشکلات معیشتی در زندگی معلمان هستیم.
او تاکید کرد: با توجه به روند افزایش بودجه این وزارتخانه طی دو سال اخیر، مدیریت و برنامه ریزی در توزیع و تقسیم بودجه و رفع برخی تبعیضها امری ضروری است.
وی گفت: هم دولت و هم مجلس شورای اسلامی تمام توان و تلاش خود را در راستای حل مشکلات معیشتی و رفاهی معلمان همانند گذشته بکار خواهند گرفت.
این نماینده مجلس با بیان اینکه لازم است حل مشکلات فرهنگیان مطابق با اولویتها صورت گیرد افزود: یکی از نیازهای اساسی این قشر، مسکن است لذا در این خصوص برای تامین مسکن و تسهیل در دریافت وام مسکن لازم است اقدامات موثری از سوی دولت صورت گیرد.
وی گفت: تربیت نیروی انسانی نقش مهمی در پیشرفت و توسعه کشور دارد لذا مدرسان و معلمان که تربیت کنندگان اصلی این نیرو هستند نیازمند رسیدگی و رفاه می باشند.ک/3 7496/662/660 شماره 029 ساعت 42:11 تمام انتهای پیام F15.11-42-57
۰ نفر