۳ اسفند ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9693462
T T
۰ نفر
عملیات احداث تالار بزرگ اصفهان با حضور وزیر ارشاد آغاز شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/12/03 فرهنگی.فرهنگ و ارشاد اسلامی.تالار اصفهان اصفهان - عملیات احداث تالار بزرگ اصفهان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز شنبه در محل پروژه شهید کشوری این شهر آغاز شد.
به گزارش ایرنا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در آیین آغاز عملیات احداث پروژه تالار بزرگ شهر اصفهان گفت: احداث این پروژه یکی از خواسته های مکرر و ضروری اهالی و بزرگان شهر اصفهان بوده است.
سید علیرضا حسینی افزود: انتظار می رود تا تکمیل و راه اندازی زیاد طول نکشد تا هنرمندان کهنسال اصفهان بتوانند از آن بهره ببرند.
وی اظهار داشت: اصفهان برغم قابلیت بسیار خوب و تلاشهای بسیار مستمر باز هم نیازمند امکانات دیگری شامل کتابخانه است.
وی یادآور شد: برای احداث این پروژه حدود هفت میلیارد تومان به صورت ملی توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تامین شده است.
وی افزود: سال 87نیز حدود 400میلیون تومان برای مطالعه این پروژه تخصیص یافت و در حوزه فنی، عملیات آن آغاز شد.
عملیات احداث تالار بزرگ شهر اصفهان در زمینی به مساحت 20هزار مترمربع و زیربنای 14هزار مترمربع در محل منازل سازمانی پروژه شهید کشوری اصفهان آغاز شد.
در این تالار، سالن همایش برای برنامه های اصلی تئاتر به عنوان سالن اصلی، سالن جنبی و مجموعه های مورد نیاز یک تالار بزرگ در نظر گرفته شده است.
اجرای همزمان نمایش و ارکستر سمفونیک، وجود چهار سالن تمرین نمایش و سالن ویژه برگزاری نمایشهای تجربی از دیگر امکانات این مجموعه فرهنگی است.
همچنین با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عملیات اجرایی احداث مسجد جامع و چهار هزار واحد مسکونی در مجموعه شهید کشوری اصفهان آغاز شد.
510 / 543/1011 شماره 075 ساعت 14:49 تمام
۰ نفر