۳ اسفند ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9693443
T T
۰ نفر
بنیانیان: خبرنگاران در پیشرفت و توسعه کشور نقش تعیین کننده ای دارند ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/12/03 فرهنگی.ادبیات.رسانه.استانها حسن بنیانیان رییس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، گفت : خبرنگاران با بینش عمیق و طرح نکات مهم، می توانند در پیشرفت و توسعه کشور تعیین کننده باشند.
به گزارش روز شنبه ایرنا از حوزه هنری، بنیانیان، در دیدار با جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان خوزستان، با اشاره به نقش اعتقادات، ارزش ها و فرهنگ جامعه در پیشرفت و توسعه آن، بر نقشی که همه مدیران اجرایی در تمامی بخش های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی در تغییرات فرهنگی کشوردارند تاکید کرد.
وی ادامه داد: اگر خبرنگاران شناخت عمیقی از فرهنگ و نقش هر یک از مدیران (در داده ها و ستاده های سازمان وابسته به مدیران ) داشته باشند و بتوانند سوالات درست و جامعی از همه مدیران مطرح کنند، آنگاه موضوع توجه به فرهنگ از چند مدیر محدود در سازمان های فرهنگی به درستی به تمامی مدیران منتقل و تحول در اصلاح فرهنگ جامعه آغاز می شود.
رییس حوزه هنری در ادامه با طرح اینکه ،اگر خبرنگاری در کنار پرسش از زمان افتتاح اتوبان تهران شمال، از وزیر محترم راه سوال کند، برای پیآمدهای مثبت و منفی فرهنگی این اتوبان، (از وقتی که افتتاح می شود و در پایان هرهفته چند میلیون تهرانی وارد این محدوده از شمال کشور می شود) چه فکری کرده اید؟ تاکید کرد: این نگرش و طرح این نوع سوالات موجب خواهد شد از ابتدای هر طرح، موضوع مطالعه روی پیوست فرهنگی آن، آغاز شود واین تاثیری است که یک خبرنگار آگاه و دلسوز در فرهنگ کشوردارد.
شماره 056 ساعت 13:33 تمام
۰ نفر