۲۳ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9692698
T T
۰ نفر
آیین نامه جدید مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد تدوین شد ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/11/23 فرهنگی.دانشگاه.آزاد رییس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آیین نامه جدید مسابقات قرآن و عترت این پژوهشکده تدوین شده که به زودی پس از تصویب نهایی ابلاغ خواهد شد.
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا براساس اعلام روابط عمومی پژوهشکده قرآن و عترت سید بابک فرزانه افزود: مقتضیات جدید و تجربه های کسب شده از برگزاری مسابقات قرآن و عترت در سالهای گذشته و نیز استقبال خوب دانشجویان از این مسابقات ما را بر آن داشت تا آیین نامه مسابقات را بازنگری کنیم.
وی تغییر رشته های مسابقات ، ارائه منابع جدید و نیز کاهش رشته ها، افزایش سطح علمی و برگزاری تک مرحله ای مسابقات را از مهمترین محورهای آیین نامه جدید ذکر کرد.
فرزانه افزود: داوطلبان مسابقات پس از ابلاغ آیین نامه جدید می توانند از طریق سایت اینترنتی تسنیم ir.tasnim.wwwو یا با مراجعه به کانونهای قرآن و عترت واحدهای دانشگاهی در مسابقات ثبت نام کنند.
وی از مسوولان کانون های قرآن و عترت در واحدهای دانشگاهی خواست دراین رابطه اطلاع رسانی لازم را انجام دهند و دانشجویان را با جزئیات برگزاری مسابقات آشنا سازند.
فرزانه همچنین بر ارتباط مسوولان فرهنگی و کانونهای قرآن و عترت با پژوهشکده از طریق سایت تسنیم (بخش ارتباط با پژوهشکده ) تاکید کرد و آن را امکانی جدید برای ارائه دیدگاه ها و پیشنهادات مسوولان فرهنگی برشمرد.
شماره 059 ساعت 12:17 تمام
۰ نفر