۲۲ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9692607
T T
۰ نفر

اختصاصی ایرنا

۲۲ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9692607
اختصاصی ایرنا داوطلبان کارشناسی ارشد به تغییرات دفترچه سوالات آزمون دقت کنند ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/11/22 فرهنگی.سازمان سنجش.کارشناسی ارشد معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به تغییرات صورت گرفته در دفترچه سوالات آزمون کارشناسی ارشد سال 88 نسبت به سال های قبل، از داوطلبان این آزمون خواست برای پاسخگویی به سوالات نسبت به این تغییرات دقت کافی داشته باشند.
حسین توکلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا، افزود: بر روی جلد دفترچه آزمون داوطلبان برخی کدرشته های امتحانی علاوه براینکه شماره داوطلب با مشخصات وی درج شده، عکس داوطلب نیز بر روی جلد دفترچه منعکس شده است.
به گفته وی، این دسته از داوطلبان باید مانند پاسخ نامه امتحانی، مشخصات و شماره داوطلبی مندرج در روی جلد دفترچه را با مشخصات و شماره مندرج در کارت ورودی و پاسخ نامه و شماره صندلی خود تطبیق دهند و بعد از اطمینان از صحت آن نسبت به پاسخگویی به سوالات دفترچه اقدام کنند.
توکلی یادآور شد: بر روی جلد دفترچه تعداد دیگری از کدرشته های امتحانی، کد دفترچه با حروف D C, B, A, , ویا E مشخص شده است که داوطلب باید لزوما براساس دستورالعملی که بر روی جلد دفترچه و یا پاسخ نامه درج شده است ابتدا نسبت به درج کد مذکور در پاسخ نامه در محل مربوط اقدام و سپس نسبت به پاسخگویی سوال مبادرت کنند.
وی تاکید کرد: چنانچه داوطلبی دستورالعمل مربوط به پاسخگویی به سوالات براساس نوع دفترچه آزمون را رعایت نکند مسوولیت آن برعهده شخص داوطلب خواهد بود.
آزمون کارشناسی ارشد سال 1388 از فردا چهارشنبه 23 بهمن ماه آغاز می شود و تا شنبه 26 بهمن ماه 87 ادامه خواهد داشت.
شماره 012 ساعت 13:35 تمام
۰ نفر