۱۲ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9691636
T T
۰ نفر
جشنواره تئاتر لاله های سرخ دراندیمشک آغاز بکار کرد .................................................
دزفول، اندیمشک خبرگزاری جمهوری اسلامی 12/11/87 داخلی.فرهنگی.جشنواره.
در نخستین روز دهه مبارک فجر هفدهمین جشنواره تئاترلاله های سرخ با حضور نمایندگانی از 12 استان زاگرس نشین عصر شنبه در اندیمشک آغاز بکار کرد.
به گزارش خبرنگارایرنا، در آیین افتتاحیه جشنواره که جمعی از مدیران، کارشناسان و هنرمندان استانی و محلی حضور داشتند سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک از حضور و رقابت 10 اثر نمایشی دراین جشنواره خبر داد.
"بهمن راق" افزود: این آثار پس از بازبینی از سوی داوران مرحله مقدماتی از بین بیش از 80 اثر انتخاب و در این مرحله قرار گرفته اند.
وی آثار انتخاب شده را شامل "رکه"، "امشب مهره های پشتم نی لبک می زنه"، "تحلیلی آزاد بر تاریخ برکت" ، "بلوایی آرامتر از نبض یک مرده" ، "بازی های خنده دار"، " بعد از یک ساعت وبیست و چهار روز"، "گرز گاو رو"، ترس و نگبت رایش سوم"،"چشمهایش می خندد" و "مجلس تعزیه شهادت" برشمرد.
راق اظهارداشت: همچنین "محمد رحیمی" و" آرش سهرابی" و"گوهر خیراندیش" ازکارشناسان و هنرمندان برجسته استان و کشور به عنوان داور دراین جشنواره هنری شرکت خواهند داشت.
وی گفت: این جشنواره از 12 تا 15 بهمن ماه جاری در تالارخورشیداندیمشک ادامه خواهد داشت. ک/3 7281/538/1760 شماره 074 ساعت 18:49 تمام
۰ نفر