۶ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9691193
T T
۰ نفر

مجموعه مطالعات سیاسی در 150جلد منتشر می شود

۶ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9691193
مجموعه مطالعات سیاسی در 150جلد منتشر می شود ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/11/06 فرهنگی.دانشجویی.نهاد نمایندگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها به منظور ارتقای دانش سیاسی دانشجویان بیش از 150 جلد از مجموعه مطالعات سیاسی را تا پایان امسال منتشر می کند.
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، بنا به اعلام مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها، برای تالیف این مجموعه ها علاوه بر کارشناسان سیاسی این مدیریت از اساتید و مدرسان مجرب دانشگاهی کشور استفاده شده است.
معاون سیاسی نهاد با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 90 عنوان از مجموعه مطالعات سیاسی آماده انتشار شده است گفت: تا پایان سال، 60 عنوان دیگر نیز منتشر خواهد شد.
حسین شفیعی خاطرنشان کرد: درتهیه موضوعات این مجموعه سعی شده با توجه به فضای کنونی جامعه سرفصل هایی انتخاب شود که بیشترین نیاز قشر دانشگاهی را تحت پوشش قرار دهد.
به گفته وی، در مرکز مطالعات سیاسی 15 سرفصل کلی برای مجموعه مطالعات سیاسی مشخص شده است که موضوعاتی همچون اندیشه سیاسی دانشجویی، معرفت شناسی سیاسی، روش شناسی سیاسی، تحولات نظام بین الملل ، صهیونیسم شناسی، غرب شناسی، تحولات خاورمیانه، کلام سیاسی ،مسائل زنان و فمنیسم، جنبش های اسلام معاصر و سینمای سیاسی برخی از آنها هستند.
شفیعی یادآور شد: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با توجه به ضرورت ارتقای سطح دانش و معرفت سیاسی دانشجویان و دانشگاهیان و تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر افزایش توان تحلیل های دانشجویان و نخبه پروری سیاسی، اقدام به انتشار مجموعه مطالعات سیاسی کرده است.
شماره 025 ساعت 11:49 تمام
۰ نفر