۲۱ آبان ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9684897
T T
۰ نفر
مسابقه دعای عهد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزارشد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/08/21 فرهنگی.مسابقه .دعای عهد دماوند - مسابقه دعای عهد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با همکاری کانون قرآن و عترت دفتر فرهنگ اسلامی به صورت کتبی برگزار شد.
رییس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مسابقه فرهنگی که نزدیک به 140 نفر از دانشجویان خواهر و برادر واحد دماوند حضور دارند ،شرکت کنندگان می بایست به 15 سوال مطرح شده پاسخ دهند.
حجت الاسلام والمسلمین مرتضی احمدی تصریح کرد: به 6 نفر از دانشجویانی که رتبه برتر را کسب نمایند کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و دستگاه MP4 و به 20 نفر اول که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند جوایزی به رسم یاد بود اهدا خواهد شد.
وی ادامه داد: همچنین کلیه شرکت کنندگان در این مسابقه در پایان آبان ماه به اردوی سیاحتی زیارتی قم و جمکران اعزام خواهند شد.
احمدی هدف از برگزاری این نوع مسابقات را ترویج فرهنگ و شعائر اسلامی در بین دانشجویان و ایجاد انگیزه بیشتر برای پرداختن به مسائل دینی دانست .
وی خاطرنشان کرد: برگزاری این نوع مسابقات موجب گسترش تفکر دینی در محیط دانشگاه و در بین دانشجویان خواهد شد و امیدواریم بتوانیم برنامه های مشابه را هرچه بیشتر و با کیفیتی بالاتر برگزار نماییم .ک/2 تهرام /ا/ح/1354/ 1645 شماره 049 ساعت 15:20 تمام
۰ نفر