۹ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9680693
T T
۰ نفر

با معرفی برگزیدگان رشته های مختلف

۹ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9680693
با معرفی برگزیدگان رشته های مختلف جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان به کار خود پایان داد ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/06/09 فرهنگی.جشنواره.هنرهای تجسمی جوانان با معرفی برگزیدگان رشته های نقاشی، طراحی، خوشنویسی، کاریکاتور،حجم، نگارگری، گرافیک وپوستر پانزدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان مسلمان، هشتم شهریورماه در استان گلستان به کار خود پایان داد.
به گزارش خبرنگار ایرنا از پانزدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان، این جشنواره با هدف رقابت درعرصه خلاقیت های هنری و ارتقای سطح تخصصی هنرجویان و با هدف ارتباط هنری هنرمندان جوان سراسر کشور و جوانان هنرمند دیگر کشورها از چهارم شهریورماه در هفت رشته هنرهای تجسمی به مدت چهار روز برپا شد.
درآخرین روز این جشنواره به برگزیدگان رشته های مختلف هنرهای تجسمی با حضور دکتر محمود شالویی مدیرکل دفتر امور هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، دکتر محمد حسین ایمانی معاون امور هنری، دکتر غلامرضا منتظری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان و دبیر جشنواره، مسوولان استانی و هنرمندان و هنرجویان جوایزی اهدا شد.
بر اساس رای هیات داوران تندیس پانزدهمین جشنواره به همراه دوسکه بهار آزادی و لوح تقدیر به جواد علی خوئیان برنده ممتاز ازخراسان شمالی ، تندیس پانزدهمین جشنواره به همراه یک و نیم سکه بهار آزادی و لوح تقدیر به مریم قنبریان برنده ویژه ازتهران، و همچنین یک سکه بهار آزادی و لوح تقدیر به سمیه حیدری نفر اول ازچهارمحال و بختیاری، مهدیس کازرانی نفر دوم از استان گلستان، و محمد امین حق جو نفر سوم از استان فارس در رشته گرافیک اهدا شد.
همچنین با دادن تندیس پانزدهمین جشنواره به همراه دو سکه بهار آزادی و لوح تقدیر به سمانه دوستی نفر اول ازخراسان رضوی، یک و نیم سکه بهار آزادی و لوح تقدیر به مریم اقتصاد از آذربایجان غربی و عباس شهسواری از کرمانشاه به عنوان نفرات دوم و یک سکه بهارآزادی و لوح تقدیر به زهرا پناهی از اردبیل و اسدالله فقیهی از قم به عنوان نفرات سوم در رشته نگارگری تقدیر به عمل آمد.
در رشته طراحی نیزتندیس پانزدهمین جشنواره به همراه 5/1 سکه بهار آزادی و لوح تقدیر به محمد علی فرخ نژاد (آذربایجان غربی )، 5/1 سکه بهار آزادی و لوح تقدیر به ابوذرعمیق (خراسان شمالی )، 5/1 سکه بهار آزادی و لوح تقدیر به سعید حسین (تهران )، 5/1 سکه بهار آزادی و لوح تقدیر به محمد حسین شهید قلاتی (فارس )، 5/1 سکه بهار آزادی و لوح تقدیر به ناصر یاری پور ( لرستان ) اهدا شد.
همچنین در بخش کارگاه شهری (ورک شاپ) اثر نقاشی به عنوان مقاومت به سرپرستی غلامعلی طاهری اجرا شد و از هنرمندان مریم نادری (فارس )، سید رضی رضوی (آذربایجان غربی )، لیدا بهرامی (کرمانشاه )،کوثر اطمینان (آذربایجان غربی ) و جابر راشل (بنگلادش ) تقدیر به عمل آمد.
این جشنواره با مشارکت و همکاری مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان و ادارت کل استان ها برگزار شد.
شماره 022 ساعت 13:03 تمام
۰ نفر