۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9674452
T T
۰ نفر
پروژه موزه بزرگ خراسان رضوی با 60 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست ...................................................................
مشهد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 23/02/87 داخلی.فرهنگی.موزه سرپرست معاونت میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: پروژه موزه بزرگ خراسان رضوی با 60 درصد پیشرفت فیزیکی وارد مرحله نهایی سازه فیزیکی شد.
محمدرضا پهلوان روز دوشنبه در گفتگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار امیدواری کرد که با تامین اعتبار لازم تا پایان امسال سازه فیزیکی پروژه به اتمام برسد.
او اظهار داشت: 100 میلیارد ریال جهت احداث این پروژه پیش بینی شده که تا کنون 46 میلیارد ریال آن هزینه شده است.
وی افزود: موزه ها بخش و نمایی از فرهنگ و تاریخ گذشته ما می باشند و موزه بزرگ خراسان با جامعیتی که دارد می تواند بالاترین تاثیر را در آشنایی نسل جوان با تاریخ گذشتگان داشته باشد.
او گفت:بر اساس تحقیقات و بررسی های بعمل آمده افتتاح موزه بزرگ خراسان رضوی یک روز ماندگاری مسافران را در شهر زیارتی مشهد افزایش می دهد.
پهلوان افزود: ماندگاری مسافر در مشهد هم اینک 5/2 روز است.
به گفته وی هم اینک هر گردشگر داخلی در مشهد در طول سفر خود بین یک میلیون تا یک میلیون و 500 هزار ریال و هر گردشگر خارجی بالغ بر هفت میلیون ریال هزینه می کند.ک/3 7496/663/589/659 شماره 033 ساعت 13:36 تمام
۰ نفر