۲۷ فروردین ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9672461
T T
۰ نفر
مطالبات معوقه 86فرهنگیان شهرتهران،هفته اول اردیبهشت پرداخت می شود .................................................................
تهران بزرگ،خبرگزاری جمهوری اسلامی 27/01/1387 داخلی.فرهنگی.آموزش و پرورش.
رئیس سازمان آموزش و پرورش شهرتهران از پرداخت تمام مطالبات معوقه سال 86فرهنگیان شهر تهران در هفته اول اردیبهشت ماه جاری خبر داد.
"علی اصغر یزدانی" روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت:مطالبات معوقه حق التدریس ها،نیروهای آزاد وشاغل شهر تهران در هفته اول اردیبهشت ماه جاری پرداخت می شود.
وی افزود: علاوه براین سرانه های واحد های آموزشی، عائله مندی بازنشستگان، هزینه سفر بازنشسته ها، یارانه مسکن فرهنگیان ( شاغل و بازنشسته )اضافه کار عوامل اجرایی مدارس نیز پرداخت می شود.
یزدانی ادامه داد:هزینه های کلاس های فوق برنامه نوبت دوم، سرویس های ایاب و ذهاب،اجاره مدارس نیز در هفته اول اردیبهشت ماه جاری پرداخت می شود.
وی بااشاره به اینکه هزینه کلی تمام این مطالبات حدود 390میلیاردریال است،اظهار داشت:این سازمان درسال جدید سیاست های کلانی را پیش بینی کرده است.
یزدانی گفت: توجه به مدارسی که از خلاقیت و توانمندی خاصی برخوردارند، ایجاد زمینه مشارکت بیشتر اولیا، مشارکت با نهادها و سازمان های مختلف و غیره از دیگر سیاست های این سازمان در سال جدید است.
رییس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران افزود: در سال نوآوری و شکوفایی زمینه رشد و بالندگی بیشتر باایجاد امکانات مناسب تر برای مراکزی مثل پژوهش سراها، اردوگاه ها و غیره فراهم می شود.
یزدانی افزود: شهر تهران این امکان را دارد تا ازظرفیت های دانشگاه های موجود درشهراستفاده کرده و اقدامات مناسبی درراستای برنامه های آموزشی و تربیتی فراهم کند.
وی متناسب سازی در ساختار مدیریتی،ساماندهی نیروی انسانی، جلوگیری از هدر رفتن منابع موجود، توجه به امکانات و توانایی های آموزش و پرورش و بهره وری درست از آن و غیره را از دیگر سیاست های این سازمان در سال جدید اعلام کرد.ک/2 تهرام/7257/1064/1547 شماره 063 ساعت 17:11 تمام
۰ نفر