۱۶ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9644114
T T
۰ نفر

کلاه قرمزی و پسرخاله سر سفره های هفت سین

۱۶ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9644114
کلاه قرمزی و پسرخاله سر سفره های هفت سین ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/16 فرهنگی.تلویزیون.نوروز 90.عیدانه تهران - مجموعه برنامه کلاه قرمزی 4 به تهیه کنندگی حمید مدرسی، کارگردانی ایرج طهماسب و نویسندگی حمید جبلی در قالب 16 قسمت ایام نوروز از شبکه دو سیما پخش می شود.
به گزارش گروه فرهنگی ایرنا، روابط عمومی شبکه دو سیما روز دوشنبه اعلام کرد: عروسک های خاطرانگیز کلاه قرمزی و پسرخاله، پسرعمه زا، آقای مجری و میهمانان برنامه با ایجاد فضای مفرح و شاد در ایام نوروز میهمان علاقه مندان خود هستند.
کلاه قرمزی با تمام جذابیت ها و شیطنت های بامزه اش و ابراز علاقه به بچه ها، تلویزیون و آقای مجری علاوه بر ایجاد روحیه شاد در کودکان، سبب ایجاد حس نوستالژیک - یادآوری شیرین- در بزرگترها نیز می شود.
در کلاه قرمزی 4 که نوروز 90 از شبکه دو پخش می شود نگار جواهریان و صابر ابر از هنرمندانی هستند که به عنوان میهمان در برنامه حضور دارند.
میثم مولایی کارگردان تلویزیونی و تدوین، میثم کزازی برنامه ریز و دستیار اول کارگردان، مرضیه محبوب طراحی و ساخت عروسک ها، حمید جبلی، محمدرضا هدایتی، بهادر مالکی و محمد بحرانی صدای عروسک ها، مجید میرفخرایی طراحی صحنه، محمدرضا عقیلی موسیقی، ژاله آنت طراحی لباس، بهروز خسروی مدیر تولید این برنامه هستند.
* سیب، سنجد، سمنو عید نوروز در شبکه دو سیب، سنجد، سمنو عنوان فیلم تلویزیونی است از گروه فیلم و سریال شبکه دو سیماست که به کارگردانی فریدون فرهودی و تهیه کنندگی امیرعباس کنی برای پخش در نوروز 90 تهیه و تولید می شود.
این فیلم که پیرامون ایجاد تحولی ارزشمند در یک خانواده ساخته می شود، جمعه ششم اسفند ماه در فضایی واقع در تهران مقابل دوربین رفت.
سیب، سنجد، سمنو داستان امیرعلی پسر هشت ساله ای است که در رویای یافتن گنجی قیمتی وارد خانه آقای سالاری شده و این موضوع آغاز ایجاد ماجراهای جدیدی برای امیرعلی و خانواده سالاری می شود.
فیلمنامه این فیلم را شیوا اصلانی با همکاری مهناز نظری به نگارش درآورده و فخرالدین صدیق شریف، مهتاج نجومی، مینا نوروزی، مژگان غلامی، نسرین نصرتی و آریا مهدوی ایزدی در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.
* داستان اسباب بازی در شبکه دو روایت می شود فیلم تلویزیونی داستان اسباب بازی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه دو سیماست که به کارگردانی مسعود کرامتی و تهیه کنندگی علیرضا خاتمی برای پخش در ایام نوروز مقابل دوربین می رود.
این فیلم با نام موقت داستان اسباب بازی اواخر هفته آینده در تهران مقابل دوربین می رود.
فیلمنامه این طرح به قلم ندا نوبخت به رشته تحریر در آمده و تاکنون حضور سه بازیگر کودک از جمله آریا خسروی، حنانه و محمدمهدی احدی در این فیلم قطعی شده و سایر بازیگران این تله فیلم نیز بزودی مشخص می شود.
داستان اسباب بازی، روایت کودکی هفت ساله به نام جاوید است که بدلیل مشکلات بسیار تصمیم به فرار از خانه می گیرد.
فراهنگ ** 1788 ** شماره 037 ساعت 14:46 تمام
۰ نفر