۲ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9640141
T T
۰ نفر
مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد و کارشناسی ناپیوسته فراگیر تا 6 بهمن تمدید ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/11/02 فرهنگی.سازمان سنجش.فراگیر تهران - مهلت ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد و کارشناسی ناپیوسته ( کاردانی به کارشناسی ) سال 1390 دانشگاه پیام نور تا روز چهارشنبه، ششم بهمن ماه تمدید شد.
معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور روز شنبه با اعلام این مطلب به خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: با توجه به اینکه برخی از داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون های فراگیر کارشناسی ارشد و کاردانی به کارشناسی سال 1390 دانشگاه پیام نور تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند این مهلت به مدت چهار روز دیگر تمدید شد.
حسین توکلی افزود: با همکاری شرکت پست جمهوری اسلامی، ترتیبی داده شده تا مدارک لازم برای ثبت نام دوره های فراگیر کارشناسی ارشد و کارشناسی ناپیوسته پیام نور از ساعت هشت صبح تا 19 روزهای یکشنبه، سوم بهمن ماه تا چهارشنبه، ششم بهمن ماه در باجه اصلی مرکزی پست هر یک از شهرستان های کشور و در مناطق پستی کلانشهرها از جمله مشهد، شیراز، اهواز، اصفهان و تبریز، توزیع شود.
به گفته وی، داوطلبان استان تهران نیز می توانند برای تهیه مدارک ثبت نام آزمون های فراگیر به مناطق پستی 11، 13، 14، 15، 16، 17، 18 و 19 مراجعه کنند.
توکلی خاطرنشان کرد: داوطلبانی که در مهلت تعیین شده ، مدارک ثبت نام را تهیه می کنند تا ساعت 24 روز چهارشنبه، ششم بهمن ماه فرصت دارند تا با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی org.sanjesh.www نسبت به ثبت نام الکترونیکی خود اقدام کنند.
وی آمار ثبت نام داوطلبان آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور تا صبح امروز را 35 هزار نفر و شمار ثبت نام کنندگان برای شرکت در آزمون فراگیر کاردانی به کارشناسی این دانشگاه را دو هزار و 500 نفر اعلام کرد.
ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد و کارشناسی ناپیوسته سال 1390 دانشگاه پیام نور از روز 26 بهمن ماه آغاز شده است.
فراهنگ 1588**1055** شماره 058 ساعت 18:32 تمام
۰ نفر