۲ بهمن ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9640063
T T
۰ نفر
چاپ سیزدهم احکام نگاه و پوشش به بازار نشر راه یافت ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/11/02 فرهنگی.ادبیات.معارف تهران - دفتر هجدهم از مجموعه پرسشها و پاسخهای دانشجویی با عنوان احکام نگاه و پوشش مطابق با نظر ده تن از مراجع عظام تدوین سیدمجتبی حسینی تجدید چاپ شد.
این کتاب در ده فصل تنظیم و تدوین شده است و به مباحثی همچون نگاه به نامحرم، عکس و فیلم و گفت و گوی نامحرم، ارتباط دختر و پسر، پوشش و حجاب، آرایش و زیورآلات، پوشش در نماز، لباس جنس مخالف، طلا و پلاتین، دانستنیها می پردازد .
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا ،نویسنده در این کتاب با استفاده از نظرات مراجع عظام تقلید به 199 سووال درباره نگاه های حرام، نگاه زن به مرد، نگاه به زنان نامحرم و کهنسال، تماشای کشتی گیران و ورزشکاران برای ورزشکاران، نگاه به عکس و فیلم نامحرم، حکم خرید و فروش آنتن ماهواره پاسخ می دهد .
حکم ظهور و فیلم های عکاسی، چت با جنس مخالف ، نامه نگاری و دست دادن با نامحرم، شوخی کردن با نامحرم، اختلاط پسران و دختران، فلسفه حجاب حکم لباس جذاب و رنگارنگ، کفش صدادار، آرایش دختران، حکم پوشش انگشتر طلا و حلقه ازدواج، پوشش لازم در نماز، پوشیدن لباس جنس مخالف، استفاده از طلا و پلاتین برای مردان از دیگر سوالاتی است که در این کتاب به آن پاسخ داده می شود.
این کتاب در 136 صفحه، قطع رقعی، شمارگان ده هزار نسخه و قیمت 1600 تومان به همت دفتر نشر معارف به چاپ سیزدهم رسیده است.
فراهنگ 1588**1630** شماره 001 ساعت 09:39 تمام
۰ نفر