۱۸ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9639002
T T
۰ نفر

رونمایی از پوستر جشنواره فیلم فجر

۱۸ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9639002
رونمایی از پوستر جشنواره فیلم فجر ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/10/18 فرهنگی.فجر 29.پوستر تهران- پوستر بیست ونهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر روز شنبه در نشست خبری این رویداد سینمایی رونمایی شد.
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، مهدی مسعود شاهی دبیر جشنواره فیلم فجر، هاشم میرزاخانی مشاور و جعفر گودرزی مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر صبح امروز و در ابتدای نشست خبری این رویداد هنری، از پوستر این رویداد سینمایی رونمایی کردند.
مسعود شاهی در توضیح نحوه طراحی این پوستر گفت: این پوستر طرحی جدید بر اساس خط فارسی و تایپو گرافی (طراحی به کمک کامپویتر) است که مسعود نجابتی آن را طراحی کرده است.
مسعود شاهی همچنین درباره پرسش یک خبرنگار درمورد لزوم حضور فیلم ورود آقایان ممنوع درجشنواره برای گرفتن مجوز نمایش یادآور شد: موضوعی که درباره این فیلم مطرح می شود به جشنواره ارتباطی ندارد و این موضوع را باید از بخش های دیگر معاونت سینمایی وزارت ارشاد پیگیری کرد.
وی همچنین از برگزاری جشنواره مستقل فیلم های ویدیویی در سال آینده خبر داد.
هجوم عکاسان و فیلمبرداران به هنگام رونمایی از این پوستر جشنواره از نکات قابل توجه این بخش بود.
گودرزی برای آنکه زمان کافی برای طرح پرسش از سوی خبرنگاران وجود داشته باشد اعلام کرد هر خبرنگار تنها یک پرسش را مطرح کند.
وی همچنین در توضیح برگزاری نشست های خبری فیلم های سینمایی به خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: برنامه های مدونی در این زمینه داریم تا شاهد برگزاری جلساتی موثر و تخصصی تر باشیم، وی توضیحی درباره ساز و کار جدید برگزاری جلسات پرسش و پاسخ آثار سینمایی نداد.
بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر 16 تا 26 بهمن ماه در برج میلاد تهران برگزار می شود.
فراهنگ 1588**1983** شماره 039 ساعت 14:58 تمام
۰ نفر