۱۴ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9636945
T T
۰ نفر

کتاب پیشگامان هنر نوگرای ایران منتشر شد

۱۴ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9636945
کتاب پیشگامان هنر نوگرای ایران منتشر شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/09/14 فرهنگی.هنرهای تجسمی.سایر تهران- کتاب پیشگامان هنر نوگرای ایرانشامل مجموعه آثار به نمایش درآمده استادان محمود جوادی پور و احمد اسفندیاری در دو جلد توسط انتشارات موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر منتشر شد.
به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا ، روابط عمومی موزه هنرهای معاصرتهران اعلام کرد: به مناسبت برپایی نمایشگاه پیشگامان هنر نوگرای ایران مجموعه آثار استادان محمود جوادی پور و احمد اسفندیاری هنرمندان پیشکسوت در دو جلد چاپ و منتشر شد.
کتاب استاد محمود جوادی پور در 124 صفحه و کتاب استاد احمد اسفندیاری در 108 صفحه با مقدمه دکتر محمود شالویی مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی و سرپرست موزه هنرهای معاصرتهران و رئیس نمایشگاه، یعقوب امدادیان دبیر هنری نمایشگاه و همچنین مطالبی با عنوان استاد محمود جوادی پور و آفریده هایش و استاد اسفندیاری و گوهرهایش به قلم مهدی حسینی و بیوگرافی به دو زبان فارسی و انگلیسی و آثاری از این دو هنرمند به چاپ رسیده است.
علاقه مندان برای تهیه کتاب های پیشگامان هنر نوگرای ایران (مجموعه آثار استادان محمودجوادی پور و احمد اسفندیاری ) می توانند به کتاب فروشی موزه مراجعه و از تخفیف ویژه نمایشگاه استفاده کنند.
نمایشگاه پیشگامان هنر نوگرای ایران مجموعه آثار استادان محمود جوادی پور و احمد اسفندیاری با نمایش بیش از 400 اثر از این دو هنرمند از روز یکشنبه 7 آذرماه در موزه هنرهای معاصرتهران افتتاح و تا پایان روز 30 دی ماه ادامه دارد.
این نمایشگاه از ساعت 10 صبح تا 6 بعدازظهر در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.
فراهنگ**9173 1918 شماره 061 ساعت 16:44 تمام
۰ نفر