۱۰ آذر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9636737
T T
۰ نفر
چهارمین کنگره انجمن روماتولوژی ایران آغاز به کار کرد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/09/10 علمی آموزشی.کنگره.روماتولوژی تهران - چهارمین کنگره سالیانه انجمن روماتولوژی ایران با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران از روز چهارشنبه آغاز به کارکرد و تا روز جمعه 12 آذر ماه به کار خود ادامه می دهد.
به گزارش ایرنا، این کنگره با محوریت بیماری های روماتیسمی، تازه های تشخیص و درمان بیماری های اسکلتی و عضلانی و ارایه مقالات در حوزه های تخصصی مربوطه در سالن همایش های دانشگاه های علوم پزشکی ارتش در حال برگزاری است.
براساس این گزارش سمپوزیوم لوپوس و حاملگی شامل لوپوس و جنین، لوپوس و مادر ، درمان لوپوس در حاملگی از برنامه های این کنگره است که امروز برپا شد.
همچنین ارتباط کاهش ویتامین D سرم با آرتریت های التهابی نامشخص، بیماری بهجت و انواع سردرد اولیه، بررسی قدرت عصاره سنجد در بیماران مبتلا به استئوآرتریت زانو، بررسی آینده نگر ارتباط روزه داری اسلامی با فعالیت بیماری از جمله مقالات ارایه شده در برنامه های امروز این کنگره به شمار می آید.
براساس این گزارش بررسی اختلالات قلبی در بیماران آرتریت روماتوئید، مقایسه یادگیری شرکت کنندگان در ژورنال کلاب های کلاسیک و مبتنی بر شواهد، بررسی خستگی و فیبرومیالژی در بیماران دچار کانسر از عناوین دیگر مقالات ارایه شده در این کنگره است.
علمی ** 1776 ** 1558 شماره 032 ساعت 15:32 تمام
۰ نفر