۲۵ آبان ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9635975
T T
۰ نفر

جشنواره تئاتر حقیقت از روز جمعه آغاز می شود

۲۵ آبان ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9635975
جشنواره تئاتر حقیقت از روز جمعه آغاز می شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/08/25 فرهنگی.تئاتر.نمایش تهران - نخستین جشنواره بین المللی تئاتر حقیقت از روز جمعه (28 آبان ماه ) با اجرای نمایش های آئینی در محوطه باز مجموعه تئاتر شهر، تالار محراب و محوطه برج آزادی آغاز می شود.
به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از مرکز هنرهای نمایشی، مجلس شبیه خوانی جنگ خندق به کارگردانی تقی عزیزی از تهران ساعت 16 در تالار محراب و مجلس شبیه خوانی انگشتر سلیمان به کارگردانی علاء الدین قاسمی ساعت :17 30 در محوطه مجموعه تئاتر شهر اجرا خواهد شد.
همچنین در بخش نمایش های میدانی و آئین های نمایشی، نمایش انسان، زمین، خدا به کارگردانی حسین شفیعی ساعت :15 30، الله وردی به کارگردانی محسن میرزاعلی ساعت 16، چاه به کارگردانی کاوه مهدوی ساعت :16 30 و نمایش رهایی به کارگردانی روح الله سنایی ساعت :17 30 در محوطه باز مجموعه تئاتر شهر اجرا می شوند.
علی نامه خوانی به کارگردانی ابوالفضل ورمزیار عنوان دیگر نمایشی است که در محوطه برج آزادی به اجرای عموم گذاشته می شود.
در خبری دیگر از این رویداد هنری، اجرای نمایش های بخش صحنه ای جشنواره تئاتر حقیقت روز جمعه همزمان با آئین افتتاحیه جشنواره آغاز می شود.
نمایش گفت وگو با باد به کارگردانی شیوا مکی نیان در نخستین روز جشنواره ساعت :18 30در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می رود.
همچنین ح دو چشم نوشته و کارگردانی سیروس همتی ساعت :18 45 در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه خواهد رفت.
دم هشتی به کارگردانی کاوه مهدوی عنوان دیگر نمایشی است که شنبه 29 آبان و در دومین روز جشنواره ساعت :17 30 در تالار مولوی اجرا می شود.
نخستین جشنواره تئاتر حقیقت در بخش های صحنه ای، مجالس شبیه خوانی، میدانی و آئین های نمایشی و تولید متون و نمایشنامه خوانی و بصورت غیررقابتی از 28 آبان تا چهارم آذر ماه (مقارن با اعیاد قربان و غدیر) در تهران و شهرستان ها با دبیری علی موذنی برگزار می شود.
فراهنگ 1071** شماره 022 ساعت 13:12 تمام
۰ نفر