۱۰ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9632980
T T
۰ نفر

در واکنش به اقدام خانه سینما/

۱۰ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9632980
در واکنش به اقدام خانه سینما/ همراهی با دشمنان کار شرافتمندانه ای نیست ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/07/10 سیاسی.داخلی.سینما تبریز- سرپرست انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر تبریز گفت: همگام شدن با اهدف دشمنان دیرینه که ماهیت آن ها نیزبرای همگان مشخص شده است کار شرافتمندانه ای نیست.
سید وحید فاطمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: طبیعتا هر فرد ایرانی باید در روزهای سخت حامی و سنگربان کشورش باشد و در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی بایستد و همگام شدن با فتنه منزوی شده از صحنه اجتماعی در این شرایط کار نادرستی است.
وی افزود: حرکت های هنرمندان باید شعورمندانه باشد نه شعارمندانه و اگر اختلافی بین برخی افراد وجود دارد باید میان خود آن ها حل شود و نباید اسرار خانه را به بیرون منتقل کرد.
فاطمی ادامه داد: استکبار ما را به عنوان برده و دستاویزی برای رسیدن به اهداف خود می خواهد و کرامتی که برای ما قایل هستند در حد یک کارگر است و هیچ اهمیتی به تخصص و هنر ما نمی دهد.
وی عنوان داشت: اگر کسی برای اعتقادات خود قصد مبارزه دارد باید در کشور خود و در کنار مردم باشد و نباید به آغوش به ظاهر گرم و پوشالی دشمن گریخته و مایه سوء استفاده های سیاسی آن ها شود.
سرپرست انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر تبریز با اشاره به اقدام غیرمنطقی برخی هنرمندان در جشن خانه سینما و تجلیل آن ها یک عنصر ضد انقلاب، تاکید کرد: این اتفاق باعث تاسف است و یک حرکت شعورمندانه سیاسی نیست بلکه با تحریک و بسترسازی خانه سینما صورت گرفته است.
فاطمی افزود: نظام سرمایه داری در حال افول است و ما هنرمندان نیز باید توجه داشته باشیم تا بازیچه سیاست پیشگان و سرمایه داران قرار نگیریم.
7226 شماره 072 ساعت 16:45 تمام
۰ نفر