۲۳ مرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9629863
T T
۰ نفر
تدریس قرآن کریم در دانشگاه آزاد یکسان سازی می شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/05/23 فرهنگی.آموزش عالی.قرآن تهران - معاون پژوهشکده قرآن و عترت از یکسان سازی آموزش و تدریس قرآن کریم در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور خبر داد.
به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا از پژوهشکده قرآن و عترت، عبدالمجید طالب تاش در چهارمین جلسه بازنگری کتاب آموزش قرآن کریم اظهار داشت: پژوهشکده قرآن و عترت با توجه به نیاز واحدهای دانشگاهی و به منظور ایجاد وحدت رویه در آموزش قرآن کریم کتابی جدید و کامل از نظر روخوانی، روان خوانی و تجوید و همچنین دربرگیرنده مفاهیم اخلاقی اجتماعی را تهیه و تالیف کرده است که به زودی در اختیار استادان، دانشجویان و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی قرار خواهد گرفت.
وی تاکید کرد: با توجه به تالیف و چاپ این کتاب با نظارت پژوهشکده قرآن و عترت، از این پس، واحدهای دانشگاهی کتاب مذکور را مبنای کار خود قرار می دهند و از کتاب ها و جزوه های متفرقه استفاده نخواهند کرد.
طالب تاش افزود: کتاب های آموزشی و مسابقات قرآنی، طبق آیین نامه جدید و زیر نظر پژوهشکده چاپ شده و در اختیار واحدهای دانشگاهی قرار خواهد گرفت.
معاون پژوهشکده قرآن و عترت از واحدهای دانشگاهی خواست در اولین فرصت، آمار کتابهای مورد نیاز خود را به دبیرخانه مناطق و پژوهشکده ارسال کنند تا براساس اعلام نیاز واحدها، چاپ کتاب های لازم صورت گیرد.
چهارمین جلسه بازنگری کتاب آموزش قرآن کریم با شرکت استادان و صاحبنظران از مناطق مختلف دانشگاهی و با حضور استاد محمدرضا شهیدی پور داور بین المللی، نویسنده برتر قرآنی و حافظ کل قرآن کریم برگزار شد.
شماره 024 ساعت 12:22 تمام
۰ نفر