۹ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 9622263
T T
۰ نفر
دو هزار و 700 عنوان کتاب پیرامون حضرت زهرا(س ) به رشته تحریر درآمده است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/02/09 اجتماعی.اوقاف.قم قم - مدیر کل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت : دو هزار و 700 عنوان کتاب پیرامون حضرت زهرا (س ) در کشور به رشته تحریر در آمده است.
به گزارش عصر پنج شنبه ایرنا به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام سید جلال رضوی در گردهمایی رابطین عمومی کاروان های تبلیغی این سازمان افزود: این اداره کل با برگزاری کارگاه های آموزشی با معرفی این کتاب ها، از مبلغان درخواست می کند که که خلاصه نویسی آن را انجام دهند.
وی همچنین از برگزاری آموزش های وبلاگ نویسی و تنظیم گزارش برای مبلغان خبر داد و گفت: مبلغان می توانند از طریق راه اندازی وبلاگ با مخاطبانشان در ایام غیر تبلیغ ارتباط برقرار کنند و امر ترویج معارف دینی را در طول سال داشته باشند.
وی درادامه گفت: در ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س ) یک هزار و 700 مبلغ از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه به مناطق مختلف اعزام می شوند.
رضوی اظهار داشت: هشت هزار مبلغ در این سازمان دارای پرونده تبلیغی هستند که در مناسبت های مختلف به مناطق تبلیغی اعزام خواهند شد.
مدیر کل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و مراجع معظم تقلید مبنی بر زنده نگه داشتن دهه اول سوگواری شهادت حضرت زهرا(س )، از سال آینده اعزام مبلغ در این ایام نیز صورت می گیرد.
رضوی افزود: کتاب سلسله مقالات پژوهشی فاطمیه که مجموع مقالات برگزیده مبلغان می باشد، به مبلغان اعزامی در ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س ) اهدا خواهد شد. ک/1 **550/شبک ** شماره 013 ساعت 22:32 تمام
۰ نفر